• Γ΄ Εθνική: Οι διαιτησίες της 16ης αγωνιστικήςΑνακοινώθηκαν οι ορισμοί των διαιτητών, βοηθών διαιτητών για την 16η αγωνιστική του 3ου ομίλου του πρωταθλήματος στην Γ΄ Εθνική.
  • Στον Εθνικό Φιλιππιάδας ο ΕυθυμιάδηςΟ Λάζαρος Ευθυμιάδης είναι η πέμπτη μεταγραφή του Εθνικού Φιλιππιάδας.
  • Περικλής Μπουσινάκης: «Χρειαζόμαστε δίπλα μας τον κόσμο» (video)Μετά την επίσημη ανακοίνωση της απόκτησης του 31χρονου μεσοεπιθετικού, Περικλή Μπουσινάκη, ακολούθησαν οι πρώτες δηλώσεις του ποδοσφαιριστή.
  • Μπήκε ο ΤσοντάκηςΟ Νικηφόρος Τσοντάκης υπολογίζεται στον Καραϊσκάκη Άρτας εν όψει Άρη.
  • Ο επικός τρόπος που βρήκε ένας τύπος για να μην χρεωθεί την πλαστική σακούλα (pic)Η φωτογραφία έχει γίνει viral της τελευταίες ώρες και όχι άδικα, όπως μπορείτε να δείτε και μόνοι σας.
  • Τα «κανόνια» της Football LeagueΣτην πρώτη θέση των σκόρερ της δεύτερης Κατηγορίας ανέβηκε ο Δημήτρης Μάνος του ΟΦΗ.
  • Χίμκι-Ολυμπιακός 82-54: Κατέρρευσε και στη ΜόσχαΈπαθε... Μπασκόνια ο Ολυμπιακός και κατέρρευσε στη Μόσχα με τη Χίμκι να τον νικά εύκολα με 82-54.
  • Άρτα:Έβαψαν με κόκκινη μπογιά τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ (pic)Άγνωστοι χθες βράδυ έβαψαν με κόκκινη μπογιά τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ Άρτας, που βρίσκεται σε κτίριο επί του πρώτου ορόφου στο κέντρο της πόλης.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O Zούκερμπερκ αλλάζει το Facebook

από vagelis kond
O Zούκερμπερκ αλλάζει το Facebook

Έμφαση στις διαπροσωπικές σχέσεις εις βάρος των διαφημιστικών και ειδησεογραφικών μηνυμάτων σκέφτεται δώσει το Facebook.

Όπως ανακοίνωσε ο εμπενευστής του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου, Μαρκ Zούκερμπερκ, θα δίνεται πλέον περισσότερη έμφαση στο περιεχόμενο που παράγουν οι φίλοι και η οικογένεια κι λιγότερη στις ειδήσεις των μεγάλων ειδησεογραφικών οργανισμών.

Αναλυτικότερα, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο σχεδιάζει να αλλάξει τους αλγόριθμούς του και τον τρόπο με τον οποίο αυτοί φιλτράρουν τις ειδήσεις στο newsfeed μας, ώστε να προβάλλονται κατά κύριο λόγο οι αναρτήσεις των φίλων και των μελών της οικογένειας και αντιστοίχως να υποβαθμίζοντας οι δημόσιες αναρτήσεις από επιχειρήσεις και μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Οι αλλαγές θα πραγματοποιηθούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες, μετά την σκληρή κριτική που έχει δεχτεί το δημοφιλές μέσο για τον διαφημιστικό του προσανατολισμό.

Οι ειδικοί αναφέρουν πώς εάν οι αλλαγές εφαρμοστούν θα περιορίσουν τη δημοφιλία των ειδήσεων, των βίντεο και των φωτογραφιών από εταιρείες και μέσα ενημέρωσης, ενώ ενδέχεται να μειώσουν και τη διασπορά των ψευδών ειδήσεων (fake news) και της παραπληροφόρησης – ένας ακόμα λόγος για τον οποίο ο κολοσσός των κοινωνικών δικτύων έχει δεχτεί σκληρή κριτική.

Σύμφωνα με τον 33χρονο επικεφαλής του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο συγκεντρώνει περισσότερους από δύο δισ. μηνιαίους χρήστες, θα προτιμηθεί πλέον το περιεχόμενο που παράγεται από φίλους και τροφοδοτεί τις συζητήσεις ανάμεσα στο οικογενειακό και στο φιλικό περιβάλλον.

Επί του πρακτέου αυτό θα σημάνει ότι οι χρήστες θα βλέπουν πιο συχνά στο news feed τους κάτι προσωπικό που ανάρτησε ένας φίλος, παρά ένα «viral» βίντεο. Όπως παραδέχθηκε ο Ζούκερμπεργκ, αυτό επίσης θα σημαίνει ότι οι κάθε είδους εταιρείες και οργανισμοί θα δουν το δικό τους περιεχόμενο να μειώνεται σε δημοφιλία.

«Υπάρχουν έντονες αντιδράσεις  στην κοινότητα του Facebook για το γεγονός ότι το δημόσιο περιεχόμενο – δηλαδή οι αναρτήσεις από εταιρείες, επώνυμες εμπορικές μάρκες και μέσα ενημέρωσης- εξοβελίζουν τις προσωπικές στιγμές μας, οι οποίες μας ωθούν στο να συνδεόμαστε ακόμα περισσότερο μεταξύ μας», τόνισε ο ιδρυτής του.

Για το λόγο αυτό, όπως συμπλήρωσε, αισθανόμαστε υπεύθυνοι να διασφαλίσουμε ότι το Facebook «πριμοδοτεί» την ευτυχία των ανθρώπων ότι το Facebook «πριμοδοτεί» την ευτυχία των ανθρώπων. «Με αυτές τις αλλαγές αναμένουμε να μειωθεί ο χρόνος που οι άνθρωποι περνούν στο Facebook, καθώς και να γίνει πιο ποιοτικός».

Με το ξεκίνημα του 2018, ο Ζούρκεμπεργκ είχε υποσχεθεί ότι φέτος θα «διορθώσει» τις ατέλειες του κοινωνικού δικτύου κι αυτό είναι το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. «Η εστίασή μας δεν θα είναι πια το Facebook να σας βοηθήσει να βρείτε σχετικό με σας περιεχόμενο, αλλά να σας βοηθήσει να έχετε κοινωνικές αλληλεπιδράσεις με νόημα», έγραψε στη νέα ανάρτησή του. Παράλληλα ξεκαθάρισε ότι αναμένονται κι άλλες αλλαγές μέσα στους επόμενους μήνες.

«Πρόκειται σίγουρα για μια σημαντική αλλαγή η οποία θα επηρεάσει τους εκδοτικούς οργανισμούς και τις εταιρείες που διαφημίζονται μέσα από το κοινωνικό δίκτυο, καθώς θα βλέπουμε πλέον πολύ λιγότερες ειδήσεις τους να ξεπηδούν στο news feed μας», δήλωσε η Λάουρα Χάζαρντ Όουεν του Εργαστηρίου Δημοσιογραφίας Νίμαν του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ. Πρόσθεσε όμως ότι δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο σε τι είδους συζητήσεις θα δίνεται  προτεραιότητα στο μέλλον από τους παραμετροποιημένους αλγορίθμους του Facebook.

Αντιστοίχως και ο Γκάμπριελ Καν από τη Σχολή Επικοινωνίας και Δημοσιογραφίας 'Ανενμπεργκ του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας δήλωσε ότι η ανακοίνωση του Ζάκερμπεργκ «αποτελεί ξεκάθαρη παραδοχή» πως το Facebook μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την κοινωνία. Τέλος προειδοποίησε ότι οι αλλαγές και οι νέες προτεραιότητες μπορεί τελικά να φέρουν ακόμη μεγαλύτερη διαστρέβλωση στην ενημέρωση των χρηστών. «Πρέπει να υπάρξει δημόσιος διάλογος για τις αξίες που θα ακολουθεί  ο νέος αλγόριθμος του Facebook» τόνισε.