• Παναθηναϊκός-Μπασκόνια 72-70Σε μια ημέρα που ήταν αφιερωμένη στη μνήμη του Θανάση Γιαννακόπουλου, ο Παναθηναϊκός νίκησε (72-70) την Μπασκόνια αλλά έχασε μέσα από χέρια του τη διαφορά.
  • Εθνική Νέων: Χαμένη ευκαιρία, 2-2 με ΔανίαΗ Εθνική Νέων προηγήθηκε 2-0 της Δανίας στον εναρκτήριο αγώνα της στην Elite Round του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, στο Λάφμπορο της Αγγλίας, αλλά οι Σκανδιναβοί πήραν βαθμό, καθώς η αναμέτρηση έληξε ισόπαλη 2-2.
  • Παρέμβαση Απόλλωνα κατά του ΟΦΗ για την υπόθεση υποβιβασμούΗ ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης κινείται κατά των Κρητικών.
  • «Βράζει» η ΑΕΛ με Αθανασιάδη και ζητά την τιμωρία τουΤην τιμωρία του Αθανασιάδη θα ζητήσει η ΠΑΕ ΑΕΛ.
  • Ολυμπιακός: Φουλάρει για ΒέλεθΠροχωρημένο το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού για τον στόπερ του Άρη.
  • Νίκη για την πρόκριση και τον Θανάση ο Παναθηναϊκός Η ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ θα είναι σήμερα ιδιαίτερα φορτισμένη μετά την απώλεια του Θανάση Γιαννακόπουλου. Ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ θέλει τη νίκη και για τον Θανάση στο κρίσιμο παιχνίδι (21:00) με τη Μπασκόνια.
  • Μπασινάς: «Αηδία όσα έγιναν στη Ριζούπολη. Μπορούσε τελικό ο Παναθηναϊκός το 2003»Οι απαντήσεις του Μπασινά σε ανάκριση οπαδών στο Instagram.
  • Επίσημο το διαζύγιοΗ Παναχαϊκή ανακοίνωσε τη λύση συνεργασίας με τον Σωκράτη Οφρυδόπουλο και καλωσόρισε τον Χρήστο Καραπίτσο.

 

 

 

 

 

Το 67% των Ελλήνων προτιμά το streaming

από vagelis kond
Το 67% των Ελλήνων προτιμά το streaming

Οι Έλληνες λατρεύουν το online οπτικοακουστικό περιεχόμενο σύμφωνα με έρευνα της PayPal και της SuperData - Ποιο περιεχόμενο δείχνουν να προτιμούν σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.

Καθώς τα ψηφιακά μέσα ανάγονται σε σημαντικό μέρος της οικονομίας, η PayPal και η SuperData αποκαλύπτουν τα αποτελέσματα της έρευνας σχετικά με την Οικονομία των Ψηφιακών Αγαθών (Digital Goods Economy Survey).

"Οι συνεργάτες μας που εμπορεύονται ψηφιακά είδη, καθώς και οι ίδιοι οι πελάτες τους, αγκαλιάζουν τη δυνατότητα του ‘going digital’ σε καθημερινή βάση πλέον - έτσι, αποφασίσαμε να το ψάξουμε λίγο καλύτερα προκειμένου να ανακαλύψουμε τι είναι αυτό που ωθεί την ψηφιακή ζήτηση" - σχολιάζει ο Marcin Głogowski, Manager Director της PayPal στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. "Όπως αποδεικνύεται, οι βασικές κινητήριες δυνάμεις για την αυξανόμενη δημοτικότητα της ψηφιακής ψυχαγωγίας είναι η ίδια η ευκολία και η πρακτικότητά της – το 45% των Ελλήνων πελατών αγοράζει κινηματογραφικές ταινίες ή τηλεοπτικές σειρές ψηφιακά, αντί για τις "φυσικές" εκδόσεις τους, καθώς δεν είναι καν υποχρεωμένοι να βγουν από το σπίτι τους, ενώ το 49% επειδή δεν χρειάζεται να περιμένουν για να δουν το φιλμ ή τη σειρά της αρεσκείας τους".

Οι Έλληνες δεν αποτελούν εξαίρεση ανάμεσα στις αγορές της Ευρώπης – το 72% των Ευρωπαίων προτιμά τις υπηρεσίες streaming από την αγορά ή το "κατέβασμα" (downloading) μιας ταινίας ή μιας τηλεοπτικής σειράς (στην Ελλάδα, αφορά το 67%).

Πως επιλέγουν, λοιπόν, οι Έλληνες την αγαπημένη τους πλατφόρμα streaming; Στους πιο σημαντικούς λόγους συγκαταλέγονται η πληθώρα του διαθέσιμου περιεχομένου (60%), η δυνατότητα άμεσης πρόσβασης μέσω PC (47%), καθώς επίσης το φιλικό interface (44%) και η πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής (41%).

Το πλέον δημοφιλές κινηματογραφικό είδος video content στην Ελλάδα είναι η περιπέτεια (το 65% των ερωτηθέντων θεατών απόλαυσε ταινίες ή σειρές περιπέτειας σε διάστημα 3 μηνών), ενώ ακολουθούν η κωμωδία (64%) και η επιστημονική φαντασία (46%). Κόντρα στα στερεότυπα, περίπου ανάλογος αριθμός ανδρών και γυναικών παρακολούθησε ταινίες τρόμου (31% και 29% αντίστοιχα).

"Παρατηρούμε από κοντά τις νέες τάσεις ανάμεσα στους μοντέρνους και ψηφιακά εξοικειωμένους καταναλωτές στην Ελλάδα, και όντως η ψηφιακή ψυχαγωγία είναι μία από τις πλέον δημοφιλείς και αγαπημένες", αναφέρει ο Marcin Głogowski.

"Όπως διαπιστώσαμε ότι ισχύει για όλες τις αγορές ψηφιακών αγαθών, η μέθοδος πληρωμής παίζει μεγάλο ρόλο, ειδικά όταν εμπλέκει κινητές συσκευές. Στην περίπτωση πληρωμής για ψηφιακά μέσα, τέσσερις στους πέντε καταναλωτές στην Ελλάδα επιλέγουν την μέθοδο πληρωμής με βάση την ευκολία στη χρήση της. Και η PayPal ταιριάζει απόλυτα και στην περίπτωση αυτή".

Σχετικά την Έρευνα:

Η εν λόγω έρευνα διεξήχθη σε 25 αγορές και με τη συμμετοχή περίπου 25.000 καταναλωτών διεθνώς (με αντιπροσωπευτικό δείγμα περίπου 1.000 ατόμων ανά χώρα). Η μελέτη, η οποία περιλάμβανε διεθνή επιτόπια έρευνα και ένα ηλεκτρονικό ποσοτικό ερωτηματολόγιο, έλαβε χώρα το 2018 και διεξήχθη από την SuperData Research σε συνεργασία με την PayPal. Πραγματοποιήθηκε στις ακόλουθες χώρες: Αργεντινή, Αυστραλία, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιαπωνία, Ινδία, Ισραήλ, Ισπανία, Ιταλία, Καναδάς, Κίνα, Μεξικό, Νότια Αφρική, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρωσία, Σουηδία, Τσεχική Δημοκρατία, Χονγκ Κονγκ.