• ΠΑΟΚ-Φρίμπουργκ 92-61Παίζοντας εξαιρετικό μπάσκετ από το ξεκίνημα ο ΠΑΟΚ επικράτησε με 92-61 της Φρίμπουργκ για το Basketball Champions League.
  • Αρης-Ντνίπρο 86-61Τη δεύτερη νίκη του στον 7ο όμιλο του Europe Cup, η οποία δεν έχει κανένα βαθμολογικό αντίκρισμα, πανηγύρισε απόψε στο Αλεξάνδρειο ο Άρης.
  • Επειτα από ήττα μου ΠΑΟ σε ντέρμπι βρήκα το αυτοκίνητό του σπασμένοΩς μία χώρα των άκρων χαρακτήρισε την Ελλάδα ο Ρόμπιν Λουντ, με αφορμή τον αγώνα της Εθνική με την Φινλανδία στο ΟΑΚΑ για το Nations League.
  • Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-Ολυμπιακός: Οι «σφυρίχτρες» του ντέρμπιΔιαβάστε ποιοι διαιτητές θα «σφυρίξουν» το ντέρμπι του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ με τον Ολυμπιακό (18/11, 18:00), για την έκτη αγωνιστική της Basket League.
  • ΑΕΚ: Εξετάζει Μίσιτς ενόψει ΙανουαρίουΟ 24χρονος Κροάτης μέσος της Σπόρτινγκ απασχολεί την Ένωση.
  • Μπάγερν και Γιουβέντους ενδιαφέρονται για ΜανωλάΠοια η θέση της Ρόμα.
  • Ολυμπιακός: «Κοντά στον Μπεν Αμόρ»Ο Ολυμπιακός φέρεται έτοιμος να φέρει στην Ελλάδα τον Μπεν Αμόρ.
  • Σε κίνδυνο η θέση της Παρί στο Τσάμπιονς Λιγκ λόγω οικονομικού fair playΤο άνοιγμα, εκ νέου, της έρευνας της UEFA για την υπόθεση της Παρί ΣΖ, σχετικά με τη μη συμμόρφωσή της με το οικονομικό fair play, θέτει σε κίνδυνο την συμμετοχή της στο Champions League.

 

 

 

 

 

Το 67% των Ελλήνων προτιμά το streaming

από vagelis kond
Το 67% των Ελλήνων προτιμά το streaming

Οι Έλληνες λατρεύουν το online οπτικοακουστικό περιεχόμενο σύμφωνα με έρευνα της PayPal και της SuperData - Ποιο περιεχόμενο δείχνουν να προτιμούν σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.

Καθώς τα ψηφιακά μέσα ανάγονται σε σημαντικό μέρος της οικονομίας, η PayPal και η SuperData αποκαλύπτουν τα αποτελέσματα της έρευνας σχετικά με την Οικονομία των Ψηφιακών Αγαθών (Digital Goods Economy Survey).

"Οι συνεργάτες μας που εμπορεύονται ψηφιακά είδη, καθώς και οι ίδιοι οι πελάτες τους, αγκαλιάζουν τη δυνατότητα του ‘going digital’ σε καθημερινή βάση πλέον - έτσι, αποφασίσαμε να το ψάξουμε λίγο καλύτερα προκειμένου να ανακαλύψουμε τι είναι αυτό που ωθεί την ψηφιακή ζήτηση" - σχολιάζει ο Marcin Głogowski, Manager Director της PayPal στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. "Όπως αποδεικνύεται, οι βασικές κινητήριες δυνάμεις για την αυξανόμενη δημοτικότητα της ψηφιακής ψυχαγωγίας είναι η ίδια η ευκολία και η πρακτικότητά της – το 45% των Ελλήνων πελατών αγοράζει κινηματογραφικές ταινίες ή τηλεοπτικές σειρές ψηφιακά, αντί για τις "φυσικές" εκδόσεις τους, καθώς δεν είναι καν υποχρεωμένοι να βγουν από το σπίτι τους, ενώ το 49% επειδή δεν χρειάζεται να περιμένουν για να δουν το φιλμ ή τη σειρά της αρεσκείας τους".

Οι Έλληνες δεν αποτελούν εξαίρεση ανάμεσα στις αγορές της Ευρώπης – το 72% των Ευρωπαίων προτιμά τις υπηρεσίες streaming από την αγορά ή το "κατέβασμα" (downloading) μιας ταινίας ή μιας τηλεοπτικής σειράς (στην Ελλάδα, αφορά το 67%).

Πως επιλέγουν, λοιπόν, οι Έλληνες την αγαπημένη τους πλατφόρμα streaming; Στους πιο σημαντικούς λόγους συγκαταλέγονται η πληθώρα του διαθέσιμου περιεχομένου (60%), η δυνατότητα άμεσης πρόσβασης μέσω PC (47%), καθώς επίσης το φιλικό interface (44%) και η πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής (41%).

Το πλέον δημοφιλές κινηματογραφικό είδος video content στην Ελλάδα είναι η περιπέτεια (το 65% των ερωτηθέντων θεατών απόλαυσε ταινίες ή σειρές περιπέτειας σε διάστημα 3 μηνών), ενώ ακολουθούν η κωμωδία (64%) και η επιστημονική φαντασία (46%). Κόντρα στα στερεότυπα, περίπου ανάλογος αριθμός ανδρών και γυναικών παρακολούθησε ταινίες τρόμου (31% και 29% αντίστοιχα).

"Παρατηρούμε από κοντά τις νέες τάσεις ανάμεσα στους μοντέρνους και ψηφιακά εξοικειωμένους καταναλωτές στην Ελλάδα, και όντως η ψηφιακή ψυχαγωγία είναι μία από τις πλέον δημοφιλείς και αγαπημένες", αναφέρει ο Marcin Głogowski.

"Όπως διαπιστώσαμε ότι ισχύει για όλες τις αγορές ψηφιακών αγαθών, η μέθοδος πληρωμής παίζει μεγάλο ρόλο, ειδικά όταν εμπλέκει κινητές συσκευές. Στην περίπτωση πληρωμής για ψηφιακά μέσα, τέσσερις στους πέντε καταναλωτές στην Ελλάδα επιλέγουν την μέθοδο πληρωμής με βάση την ευκολία στη χρήση της. Και η PayPal ταιριάζει απόλυτα και στην περίπτωση αυτή".

Σχετικά την Έρευνα:

Η εν λόγω έρευνα διεξήχθη σε 25 αγορές και με τη συμμετοχή περίπου 25.000 καταναλωτών διεθνώς (με αντιπροσωπευτικό δείγμα περίπου 1.000 ατόμων ανά χώρα). Η μελέτη, η οποία περιλάμβανε διεθνή επιτόπια έρευνα και ένα ηλεκτρονικό ποσοτικό ερωτηματολόγιο, έλαβε χώρα το 2018 και διεξήχθη από την SuperData Research σε συνεργασία με την PayPal. Πραγματοποιήθηκε στις ακόλουθες χώρες: Αργεντινή, Αυστραλία, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιαπωνία, Ινδία, Ισραήλ, Ισπανία, Ιταλία, Καναδάς, Κίνα, Μεξικό, Νότια Αφρική, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρωσία, Σουηδία, Τσεχική Δημοκρατία, Χονγκ Κονγκ.