• Ολυμπιακός-Μπάγερν Μονάχου 89-69Ο Ολυμπιακός με τον νεαρό Αλεξέι Ποκουσέφσκι να κάνει το ντεμπούτο του επικράτησε με 89-69 κόντρα στην Μπάγερν Μονάχου για την 27η αγωνιστική της Euroleague.
  • Χαμός με Ουάρντα: Σκάνδαλο με... αιθέριες υπάρξεις στην Αίγυπτο!Μπερδέματα και στην εθνική Αιγύπτου έχει ο Αμρ Ουάρντα.
  • Μένει στην Μπενφίκα ο ΣάμαρηςΑνανεώνει με την Μπενφίκα τελικά ο Σάμαρης.
  • Ολυμπιακός – Μπάγερν: Τηρήθηκε η ενός λεπτού σιγή στο ΣΕΦ (video)Με ελάχιστες παραφωνίες, η ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του Θανάση Γιαννακόπουλου στο ΣΕΦ τηρήθηκε…
  • Οι οφειλές σε ΣιόντηΜία συζήτηση προσφυγής και μία αναβολή για την Κέρκυρα στην ΠΕΕΟΔ της ΕΠΟ.
  • Ο Εσιέν βρήκε ομάδα: Εκεί συνεχίζει ο πρώην άσος του Παναθηναϊκού Ο Μίκαελ Εσιέν βρήκε νέα ποδοσφαιρική στέγη.
  • Δικαιώθηκε ο ΛουκίναςΤον πρώην ποδοσφαιριστή της ομάδας και νυν του Πλατανιά καλείται να πληρώσει ο Ηρακλής.
  • Αυλαία εντός με Απόλλωνα Πόντου για τους ΝέουςΤον τελευταίο τους εντός έδρας αγώνα θα δώσουν την Τετάρτη 20 Μαρτίου (ώρα 14:00) οι Νέοι της ΑΕ Καραϊσκάκης Άρτας, οι οποίοι θα υποδεχτούν την αντίστοιχη ομάδα του Απόλλωνα Πόντου.

 

 

 

 

 

Το μέλλον έρχεται με αεροταξί drones: Σε χρήση το 2022 (video)

από vagelis kond
Το μέλλον έρχεται με αεροταξί drones: Σε χρήση το 2022 (video)

Θα μπορούσατε να φανταστείτε τις μετακινήσεις σας με ταξί που πετούν; Αν όχι, καλό θα είναι να αναθεωρήσετε, γιατί το μέλλον είναι ήδη εδώ. Διαβάστε τις λεπτομέρειες και δείτε τα πλάνα.

Δεν είναι εικονική πραγματικότητα, ούτε σκηνές από κάποια ταινία επιστημονικής φαντασίας. Είναι σκηνές από την εφετινή μεγαλύτερη εκδήλωση ψηφιακών επικοινωνιών του κόσμου, του Mobile World Congress, που διεξάγεται στη Βαρκελώνη.

Πρόκειται για τα αεροταξί - drones που παρουσιάζουν κατασκευαστές και κοινοπραξίες, κυρίως των χωρών της αραβικής χερσονήσου. Τα αεροταξί δεν θα χρησιμοποιηθούν για ψυχαγωγικούς λόγους εικονικής πραγματικότητας, αλλά στο χώρο των επιχειρήσεων. Μέχρι το 2022 το αργότερο, σε μόλις δηλαδή 3 - 4 χρόνια από σήμερα, θα πετάνε και θα μεταφέρουν επιβάτες, αναφέρει στέλεχος εταιρίας που εδρεύει στην Ντόχα του Κατάρ.

Εχουν ήδη κατασκευαστεί, έχουν πετάξει, έχουν δοκιμαστεί. Είναι έτοιμα. Σε ερώτηση γιατί δεν μπορεί να ξεκινήσει από σήμερα η εμπορική τους λειτουργία, μας αναφέρει ότι η μαζική κατασκευή τους έχει μεγάλο κόστος, που πέφτει όμως σταδιακά, αλλά κυρίως διότι δεν διατίθενται εμπορικά τα δίκτυα ψηφιακών επικοινωνιών 5G που θα εξασφαλίσουν την πτήση με μεγάλη ασφάλεια και προγραμματισμό.

Επίσης υπάρχει ακόμη έλλειψη σχετικών υποδομών που σχετίζονται με τα σημεία πάρκινγκ, απογείωσης και προσγείωσης, μας αναφέρει αργότερα στέλεχος εταιρίας δικτύων 5G που ρωτήσαμε την γνώμη του.

Τα αεροταξί επίσης δεν θα έχουν οδηγό. Θα κινούνται αυτόνομα. Τα δίκτυα νέων επικοινωνιών το εξασφαλίζουν αυτό, καθώς λόγω της διασυνδεσιμότητας που θα υπάρχει μεταξύ του στόλου των ταξί και δεκάδων άλλων αντικειμένων και υπηρεσιών θα εξασφαλίζεται η δυνατότητα της πτήσης χωρίς ταξιτζή - πιλότο.