• Ντιναμό Κιέβου-Ολυμπιακός 1-0Το γκολ του Σολ και οι αποκρούσεις του Μπόικο άφησαν τον Ολυμπιακό εκτός Europa League.
  • Ελλάδα-Γεωργία 81-69Η Ελλάδα δεν συνάντησε καμία δυσκολία κόντρα στην Γεωργία και επικράτησε με 81-69 κάνοντας το 10-1 για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου
  • Παναθηναϊκός: Συνεχίστηκε η προετοιμασία ενόψει ΠανιώνιουΟλοκληρώθηκε η προπόνηση των «πρασίνων» στο Κορωπί.
  • Αναντολού Εφές-Ολυμπιακός 75-65Την ήττα με 75-65 γνώρισε ο Ολυμπιακός στην Τουρκία από την Αναντολού Εφές για την 23η αγωνιστική της διοργάνωσης
  • Ντιναμό Κιέβου-Ολυμπιακός: Η «ερυθρόλευκη» ενδεκάδαΈτσι θα παραταχθεί ο Ολυμπιακός κόντρα στη Ντιναμό στο Κίεβο
  • Αναστόπουλος: Μονόδρομος η 2η θέση – Υπάρχει πίεση στον ΗρακλήΟ προπονητής της Κέρκυρας μίλησε στο Metropolis για όσα συνέβησαν στον Ηρακλή και την προσπάθεια της ομάδας του για την άνοδο στη Super League.
  • ΠΑΟΚ: Δεν αλλάζει η «συνταγή» με τον ΆρηΣυνεχίστηκε σήμερα η προετοιμασία του ΠΑΟΚ για το κυριακάτικο τοπικό ντέρμπι με τον Αρη (24/2, 19.30) στο γήπεδο της Τούμπας.
  • Αναβολή αγώνα των Νέων με Απόλλωνα ΠόντουΜετά από αίτημα που Απόλλωνα Πόντου, το οποίο έκανε δεκτό η ΠΑΕ Καραϊσκάκης Άρτας, αναβλήθηκε ο αγώνας των Νέων (Κ19) ανάμεσα στις δύο ομάδες.

 

 

 

 

 

Γιατί το mobile gaming κερδίζει συνεχώς έδαφος;

από vagelis kond
Γιατί το mobile gaming κερδίζει συνεχώς έδαφος;

Η συνεχόμενη και ακατάπαυστη ζήτηση για ανάπτυξη παιχνιδιών έχει αυξηθεί σημαντικά την τελευταία δεκαετία, χάρη στην επέκταση της κινητής τεχνολογίας.

Οι έξυπνες συσκευές, το τεράστιο μέγεθος της αγοράς και η ευκολία ανάπτυξης, χρησιμοποιώντας τεχνολογία χαμηλού επιπέδου κώδικα, αυξάνουν τον ρυθμό με τον οποίο δημιουργούνται τα παιχνίδια για το mobile gaming που διατίθενται στο εμπόριο.

Η ανάγκη ταχείας ανάπτυξης και η εξάπλωση του mobile gaming οδηγεί σε νέες εταιρικές σχέσεις μεταξύ των μεγαλύτερων εμπορικών σημάτων παγκοσμίως, διότι προφανώς θα βγουν όλοι κερδισμένοι από ετούτη την κατάσταση.

Με την αξιοποίηση των πόρων για τη δημιουργία mobile gaming, μέσω εξωτερικής ανάθεσης, τόσο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όσο και στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής – αυτές οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να παράγουν υλικό και περιεχόμενο 24 ώρες την ημέρα, γεγονός που αλλάζει τον τρόπο προσέγγισης της βιομηχανίας στον σχεδιασμό των βιντεοπαιχνιδιών για κινητές συσκευές και τη διαδικασία προγραμματισμού.

Η μετατόπιση προς ένα νέο μοντέλο λειτουργικότητας για τους εκδότες βιντεοπαιχνιδιών βοηθά να μετεξελιχθεί το όλο τοπίο που υπάρχει σήμερα σε αυτήν την σημαντική αγορά, επίσης επιτρέπει στην κοινότητα ανάπτυξης παιχνιδιών να παραδώσει υψηλότερης ποιότητας ολοκληρωμένα έργα με μεγαλύτερη οικονομική αποδοτικότητα για τις εταιρείες και ταυτόχρονα μεγιστοποιείται ικανοποίηση των καταναλωτών.

Σύμφωνα με τη Newzoo , ένας ηγέτης στην ανάλυση και την έρευνα της αγοράς για τη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών, τα κινητά παιχνίδια σε smartphones και ταμπλέτες πρωτοστάτησαν απροσδόκητα για το 2017, αντιπροσωπεύοντας το 42% της συνολικής παγκόσμιας αγοράς. Αυτό ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί στο 45% το 2018 και 50% μέχρι το 2020.

Το 2017 εκτιμάται ότι τα συνολικά κέρδη στο mobile gaming (μικτά) εφτάσαν τα 108 δισεκατομμύρια δολάρια, και προβλέπεται ότι θα αυξηθεί στα 128 δισεκατομμύρια δολάρια τα επόμενα δύο χρόνια.

Οι νεοεισερχόμενες εταιρείες στην αγορά του mobile gaming μπορούν να κινηθούν εύκολα και με ευελιξία εν αντιθέσει με άλλες κατηγορίες που τα πράγματα είναι πολύ περιορισμένα. Η ελευθερία που υπάρχει στην κωδικοποίηση για τους προγραμματιστές εξαρτάται καθαρά από την εκάστοτε κονσόλα ή το λειτουργικό σύστημα (όπως το Android), έτσι έχοντας ελάχιστους περιορισμούς ενισχύει τα όπλα των δημιουργών και ταυτόχρονα εξαλείφει την ανάγκη για ακριβό εξοπλισμό που προορίζεται μόνο για αυτά τα παιχνίδια. Οποιοσδήποτε η δημιουργία ενός παιχνιδιού για smartphone απαιτεί λιγότερο κόστος από οποιαδήποτε άλλη κατηγορία.

Οι εξελισσόμενες στρατηγικές που υπάρχουν στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας και τα χαμηλά κόστη για τη δημιουργία εφαρμογών οδηγούν σε περαιτέρω εκρηκτική ανάπτυξη της αγοράς των smartphone. Ένας επιπλέον σπουδαίος παράγοντας για την επέκταση του mobile gaming οφείλεται αναμφισβήτητα στη διαθεσιμότητα των αναπτυξιακών λύσεων χαμηλού επιπέδου κώδικα του προϋπάρχοντος πλαισίου προγραμματισμού.

Η εξωτερική ανάθεση δημιουργίας παιχνιδιών ως βασική δημιουργική λύση διαμορφώθηκε ταυτόχρονα με την εμφάνιση της έξυπνης κινητής τεχνολογίας στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Έως το 2001, οι εταιρείες outsourcing ήταν τόσες λίγες και μικρές σε μέγεθος εργατικού δυναμικού που ήταν δύσκολο να μετρηθούν, αλλά μέχρι το 2006, το 40% των στούντιο παιχνιδιών χρησιμοποιούσαν εταιρείες outsourcing. Μέχρι το 2008, μια άλλη μελέτη διαπίστωσε ότι το 86% των μεγάλων στούντιο που συμμετείχαν στην έρευνα χρησιμοποίησαν εξωτερικούς προγραμματιστές », δήλωσε η Alissa McAloon της Gamasutra, μια εμπορική και επαγγελματική ιστοσελίδα για τους προγραμματιστές παιχνιδιών.

Τα μεγάλα στούντιο στρέφονται πλέον προς τους εξωτερικούς παρόχους ανάπτυξης παιχνιδιών για mobile gaming εξαιτίας της εξοικονόμησης κόστους και της άμεσης επεκτασιμότητας αυτών των εφαρμογών, για τα δαπανηρά έργα. Επίσης βοηθά να γεφυρωθούν τα κενά στην εργασία και τον χρόνο, όταν οι επιχειρήσεις έχουν εμφανή έλλειψη προσωπικού. Οι εργοδότες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την πρόσληψη ανεξάρτητων και εξειδικευμένων προγραμματιστών που δουλεύουν μέσω απομακρυσμένης εργασίας είναι συχνά επιφυλακτικοί για ζητήματα ποιότητας και διαπολιτισμικών επικοινωνιών. Ωστόσο, οι εκδότες που έχουν διερευνήσει το συγκεκριμένο μοντέλο εργασίας διαπίστωσαν ότι η δημιουργικότητα και η παραγωγικότητα φτάνει στο ζενίθ.