• ΠΑΟΚ-Φρίμπουργκ 92-61Παίζοντας εξαιρετικό μπάσκετ από το ξεκίνημα ο ΠΑΟΚ επικράτησε με 92-61 της Φρίμπουργκ για το Basketball Champions League.
  • Αρης-Ντνίπρο 86-61Τη δεύτερη νίκη του στον 7ο όμιλο του Europe Cup, η οποία δεν έχει κανένα βαθμολογικό αντίκρισμα, πανηγύρισε απόψε στο Αλεξάνδρειο ο Άρης.
  • Επειτα από ήττα μου ΠΑΟ σε ντέρμπι βρήκα το αυτοκίνητό του σπασμένοΩς μία χώρα των άκρων χαρακτήρισε την Ελλάδα ο Ρόμπιν Λουντ, με αφορμή τον αγώνα της Εθνική με την Φινλανδία στο ΟΑΚΑ για το Nations League.
  • Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-Ολυμπιακός: Οι «σφυρίχτρες» του ντέρμπιΔιαβάστε ποιοι διαιτητές θα «σφυρίξουν» το ντέρμπι του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ με τον Ολυμπιακό (18/11, 18:00), για την έκτη αγωνιστική της Basket League.
  • ΑΕΚ: Εξετάζει Μίσιτς ενόψει ΙανουαρίουΟ 24χρονος Κροάτης μέσος της Σπόρτινγκ απασχολεί την Ένωση.
  • Μπάγερν και Γιουβέντους ενδιαφέρονται για ΜανωλάΠοια η θέση της Ρόμα.
  • Ολυμπιακός: «Κοντά στον Μπεν Αμόρ»Ο Ολυμπιακός φέρεται έτοιμος να φέρει στην Ελλάδα τον Μπεν Αμόρ.
  • Σε κίνδυνο η θέση της Παρί στο Τσάμπιονς Λιγκ λόγω οικονομικού fair playΤο άνοιγμα, εκ νέου, της έρευνας της UEFA για την υπόθεση της Παρί ΣΖ, σχετικά με τη μη συμμόρφωσή της με το οικονομικό fair play, θέτει σε κίνδυνο την συμμετοχή της στο Champions League.

 

 

 

 

 

Γιατί το mobile gaming κερδίζει συνεχώς έδαφος;

από vagelis kond
Γιατί το mobile gaming κερδίζει συνεχώς έδαφος;

Η συνεχόμενη και ακατάπαυστη ζήτηση για ανάπτυξη παιχνιδιών έχει αυξηθεί σημαντικά την τελευταία δεκαετία, χάρη στην επέκταση της κινητής τεχνολογίας.

Οι έξυπνες συσκευές, το τεράστιο μέγεθος της αγοράς και η ευκολία ανάπτυξης, χρησιμοποιώντας τεχνολογία χαμηλού επιπέδου κώδικα, αυξάνουν τον ρυθμό με τον οποίο δημιουργούνται τα παιχνίδια για το mobile gaming που διατίθενται στο εμπόριο.

Η ανάγκη ταχείας ανάπτυξης και η εξάπλωση του mobile gaming οδηγεί σε νέες εταιρικές σχέσεις μεταξύ των μεγαλύτερων εμπορικών σημάτων παγκοσμίως, διότι προφανώς θα βγουν όλοι κερδισμένοι από ετούτη την κατάσταση.

Με την αξιοποίηση των πόρων για τη δημιουργία mobile gaming, μέσω εξωτερικής ανάθεσης, τόσο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όσο και στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής – αυτές οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να παράγουν υλικό και περιεχόμενο 24 ώρες την ημέρα, γεγονός που αλλάζει τον τρόπο προσέγγισης της βιομηχανίας στον σχεδιασμό των βιντεοπαιχνιδιών για κινητές συσκευές και τη διαδικασία προγραμματισμού.

Η μετατόπιση προς ένα νέο μοντέλο λειτουργικότητας για τους εκδότες βιντεοπαιχνιδιών βοηθά να μετεξελιχθεί το όλο τοπίο που υπάρχει σήμερα σε αυτήν την σημαντική αγορά, επίσης επιτρέπει στην κοινότητα ανάπτυξης παιχνιδιών να παραδώσει υψηλότερης ποιότητας ολοκληρωμένα έργα με μεγαλύτερη οικονομική αποδοτικότητα για τις εταιρείες και ταυτόχρονα μεγιστοποιείται ικανοποίηση των καταναλωτών.

Σύμφωνα με τη Newzoo , ένας ηγέτης στην ανάλυση και την έρευνα της αγοράς για τη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών, τα κινητά παιχνίδια σε smartphones και ταμπλέτες πρωτοστάτησαν απροσδόκητα για το 2017, αντιπροσωπεύοντας το 42% της συνολικής παγκόσμιας αγοράς. Αυτό ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί στο 45% το 2018 και 50% μέχρι το 2020.

Το 2017 εκτιμάται ότι τα συνολικά κέρδη στο mobile gaming (μικτά) εφτάσαν τα 108 δισεκατομμύρια δολάρια, και προβλέπεται ότι θα αυξηθεί στα 128 δισεκατομμύρια δολάρια τα επόμενα δύο χρόνια.

Οι νεοεισερχόμενες εταιρείες στην αγορά του mobile gaming μπορούν να κινηθούν εύκολα και με ευελιξία εν αντιθέσει με άλλες κατηγορίες που τα πράγματα είναι πολύ περιορισμένα. Η ελευθερία που υπάρχει στην κωδικοποίηση για τους προγραμματιστές εξαρτάται καθαρά από την εκάστοτε κονσόλα ή το λειτουργικό σύστημα (όπως το Android), έτσι έχοντας ελάχιστους περιορισμούς ενισχύει τα όπλα των δημιουργών και ταυτόχρονα εξαλείφει την ανάγκη για ακριβό εξοπλισμό που προορίζεται μόνο για αυτά τα παιχνίδια. Οποιοσδήποτε η δημιουργία ενός παιχνιδιού για smartphone απαιτεί λιγότερο κόστος από οποιαδήποτε άλλη κατηγορία.

Οι εξελισσόμενες στρατηγικές που υπάρχουν στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας και τα χαμηλά κόστη για τη δημιουργία εφαρμογών οδηγούν σε περαιτέρω εκρηκτική ανάπτυξη της αγοράς των smartphone. Ένας επιπλέον σπουδαίος παράγοντας για την επέκταση του mobile gaming οφείλεται αναμφισβήτητα στη διαθεσιμότητα των αναπτυξιακών λύσεων χαμηλού επιπέδου κώδικα του προϋπάρχοντος πλαισίου προγραμματισμού.

Η εξωτερική ανάθεση δημιουργίας παιχνιδιών ως βασική δημιουργική λύση διαμορφώθηκε ταυτόχρονα με την εμφάνιση της έξυπνης κινητής τεχνολογίας στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Έως το 2001, οι εταιρείες outsourcing ήταν τόσες λίγες και μικρές σε μέγεθος εργατικού δυναμικού που ήταν δύσκολο να μετρηθούν, αλλά μέχρι το 2006, το 40% των στούντιο παιχνιδιών χρησιμοποιούσαν εταιρείες outsourcing. Μέχρι το 2008, μια άλλη μελέτη διαπίστωσε ότι το 86% των μεγάλων στούντιο που συμμετείχαν στην έρευνα χρησιμοποίησαν εξωτερικούς προγραμματιστές », δήλωσε η Alissa McAloon της Gamasutra, μια εμπορική και επαγγελματική ιστοσελίδα για τους προγραμματιστές παιχνιδιών.

Τα μεγάλα στούντιο στρέφονται πλέον προς τους εξωτερικούς παρόχους ανάπτυξης παιχνιδιών για mobile gaming εξαιτίας της εξοικονόμησης κόστους και της άμεσης επεκτασιμότητας αυτών των εφαρμογών, για τα δαπανηρά έργα. Επίσης βοηθά να γεφυρωθούν τα κενά στην εργασία και τον χρόνο, όταν οι επιχειρήσεις έχουν εμφανή έλλειψη προσωπικού. Οι εργοδότες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την πρόσληψη ανεξάρτητων και εξειδικευμένων προγραμματιστών που δουλεύουν μέσω απομακρυσμένης εργασίας είναι συχνά επιφυλακτικοί για ζητήματα ποιότητας και διαπολιτισμικών επικοινωνιών. Ωστόσο, οι εκδότες που έχουν διερευνήσει το συγκεκριμένο μοντέλο εργασίας διαπίστωσαν ότι η δημιουργικότητα και η παραγωγικότητα φτάνει στο ζενίθ.