• «Ας κοιμούνται με το όνειρο ότι κάποτε μπορεί να ανέβουν στην Β’ Εθνική»Με ανακοίνωσή του, ο Αχιλλέας Μπέος απαντά σε όσα ακούγονται για το πρόσωπό του από παράγοντες της Νίκης και του Ολυμπιακού Βόλου.
  • Πάει για 29 Σεπτέμβρη η σέντρα στη Football LeagueΓια τις 29 Σεπτεμβρίου αποφασίστηκε η έναρξη πρωταθλήματος της νέας Football League στη Συνεδρίαση της Ένωσης το μεσημέρι της Τετάρτης.
  • Επιστροφή Σιδέρη στον ΠΑΣ ΠρέβεζαΜε την φανέλα του ΠΑΣ Πρέβεζα θα αγωνίζεται τη νέα χρονιά ο Φώτης Σιδέρης.
  • Ξεκίνησε χωρίς Κούζικ και Κάστρο ο ΠΑΣ ΓιάννιναΜε δύο απουσίες ξεκίνησε η σεζόν για τον ΠΑΣ Γιάννινα, που το απόγευμα της Τετάρτης έκανε την επίσημη πρώτη προπόνηση.
  • Ξανά στο κάδρο του ΠΑΟΚ ο ΜπράνταριτςΟ Φίλιπ Μπράνταριτς επανήλθε στη λίστα του ΠΑΟΚ για την ενίσχυσή του στη μεσαία γραμμή.
  • Λαμία: Βύντρα και επίσημαΗ Λαμία ανακοίνωσε την απόκτηση του Λουκά Βύντρα.
  • Στην Αθήνα για ιατρικά και υπογραφές με τον Παναθηναϊκό ο Κολοβός «Τρέχει» το θέμα της μεταγραφής του Δημήτρη Κολοβού στον Παναθηναϊκό.
  • ΑΕΚ: Στα κιτρινόμαυρα ο ΒέρντεΠαίκτης της ΑΕΚ και με τη βούλα είναι ο Ντανιέλε Βέρντε.

 

 

 

 

 

 

ΕΓΝΑΤΙΑ ΚΑΙ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ: ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟΥΣ EΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

από vagelis kond
ΕΓΝΑΤΙΑ ΚΑΙ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ: ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟΥΣ EΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΟΛΟΒΑΤΣΙΟΥ

Δεν θα ασχοληθώ με το μεγάλο θέμα του κόστους κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων και την απάτη  που συνετελέσθει εις βάρος του Ελληνικού λαού με τους περίφημους (όπως ονομάστηκαν επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ) παραχωρησιούχους οι οποίοι βρέθηκαν να κατέχουν εκατοντάδες χιλιόμετρα εθνικών οδών που κατασκευάστηκαν με χρήματα του λαού και της ευρωπαϊκής ένωσης.
Ούτε με το μεγάλο φαγοπότι στις ληστρικές συμβάσεις παραχώρησης οι οποίες δημιουργούν μια ασφυκτική κατάσταση για τις τοπικές οικονομίες. Αντί να αυξηθούν οι  μεταφορές των αγαθών επιφέροντας  μεγαλύτερα κέρδη και ωφέλειες, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.
Η κίνηση εμπορευμάτων και ανθρώπων μειώθηκε – το καταγγέλουν άλλωστε οι ίδιες οι εταιρίες για να αναπροσαρμόζουν τις συμβάσεις τους και να αυξάνουν τα διόδια – και το κυριότερο, προκαλείται τεράστιο πρόβλημα κυκλοφορίας στο εσωτερικό των πόλεων καθώς τα οχήματα και κυρίως τα φορτηγά, διέρχονται μέσα από τον αστικό ιστό ώστε να μην πληρώνουν διόδια.
Ο λόγος για το σημερινό άρθρο είναι η κοινή υπουργική απόφαση των υπουργών Τσακαλώτου και Σπίρτζη για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας οδού. Ένας δρόμος όπου κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου με χρήματα από τον προυπολογισμό και την Ευρώπη. Δυστυχώς για να εφαρμόσουν το μνημόνιο – που θα έσκιζε ο ΣΥΡΙΖΑ – και για να προχωρήσει η τέταρτη αξιολόγηση βασικό προαπαιτούμενο ήταν οι αυξήσεις αυτές.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο σταθμός διοδίων στα Νέα Μάλγαρα της Θεσσαλονίκης. Από την αρχή της επόμενης χρονιάς το κόμιστρο των διοδίων θα είναι πλέον 2,98 ευρώ από 1,20 ευρώ που είναι σήμερα. Και τις υπέγραψαν ποιοί;
· Οι υπέρμαχοι του κινήματος «δεν πληρώνω»
· Αυτοί (κυρίως ο Σπίρτζης ) που ενέδωσαν στις παράλογες απαιτήσεις των παραχωρησιούχων  και τους έδωσαν  600 εκατομμύρια ευρώ επιπλέον της σύμβασης για την ολοκλήρωσή των έργων.
· Ο Σπίρτζης  που θα μείωνε τα διόδια με την ηλεκτρονική εφαρμογή,
· Ο Υπουργός που θα εφάρμοζε εκπτωτικές πολιτικές για τους συχνούς χρήστες και τις ειδικές ομάδες πολιτών (η ΚΥΑ προβλέπει πως από 1η Ιανουαρίου 2019 καταργείται κάθε απαλλαγή από την πληρωμή διοδίων, με την εξαίρεση τους άνεργους)
· Ο Σπίρτζης που θα γκρέμιζε τα μετωπικά διόδια των Αφιδνών (Εκτός της αύξησης του κόστους των διοδίων επί της Εγνατίας, προβλέπεται η δημιουργία 43 συνολικά πλευρικών διοδίων).
Και για να πούμε τα πράγματα με το ονομά τους, η απόφαση για τις αυξήσεις περιλαμβάνεται στην τέταρτη αξιολόγηση για ένα και μόνο λόγο. Επειδή η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ είναι σε διαδικασία πώλησης από το ΤΑΙΠΕΔ, οι αυξήσεις θα κάνουν ελκυστικότερη την πώληση και πλουσιότερους τους νέους ιδιώτες επενδυτές.
Θα πρέπει άμεσα οι βουλευτές των νομών της Ηπείρου να πάρουν θέση και να πράξουν αναλόγως. Διότι αυτά είναι τα θέματα που τους χρειάζεται ο κόσμος και όχι να τους βλέπει από πανηγύρι σε κοπή πίτας και από γιορτή τσίπουρου μέχρι το καγκελάρι του τάδε χωριού.