• Παναθηναϊκός-Μπασκόνια 72-70Σε μια ημέρα που ήταν αφιερωμένη στη μνήμη του Θανάση Γιαννακόπουλου, ο Παναθηναϊκός νίκησε (72-70) την Μπασκόνια αλλά έχασε μέσα από χέρια του τη διαφορά.
  • Εθνική Νέων: Χαμένη ευκαιρία, 2-2 με ΔανίαΗ Εθνική Νέων προηγήθηκε 2-0 της Δανίας στον εναρκτήριο αγώνα της στην Elite Round του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, στο Λάφμπορο της Αγγλίας, αλλά οι Σκανδιναβοί πήραν βαθμό, καθώς η αναμέτρηση έληξε ισόπαλη 2-2.
  • Παρέμβαση Απόλλωνα κατά του ΟΦΗ για την υπόθεση υποβιβασμούΗ ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης κινείται κατά των Κρητικών.
  • «Βράζει» η ΑΕΛ με Αθανασιάδη και ζητά την τιμωρία τουΤην τιμωρία του Αθανασιάδη θα ζητήσει η ΠΑΕ ΑΕΛ.
  • Ολυμπιακός: Φουλάρει για ΒέλεθΠροχωρημένο το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού για τον στόπερ του Άρη.
  • Νίκη για την πρόκριση και τον Θανάση ο Παναθηναϊκός Η ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ θα είναι σήμερα ιδιαίτερα φορτισμένη μετά την απώλεια του Θανάση Γιαννακόπουλου. Ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ θέλει τη νίκη και για τον Θανάση στο κρίσιμο παιχνίδι (21:00) με τη Μπασκόνια.
  • Μπασινάς: «Αηδία όσα έγιναν στη Ριζούπολη. Μπορούσε τελικό ο Παναθηναϊκός το 2003»Οι απαντήσεις του Μπασινά σε ανάκριση οπαδών στο Instagram.
  • Επίσημο το διαζύγιοΗ Παναχαϊκή ανακοίνωσε τη λύση συνεργασίας με τον Σωκράτη Οφρυδόπουλο και καλωσόρισε τον Χρήστο Καραπίτσο.

 

 

 

 

 

ΕΓΝΑΤΙΑ ΚΑΙ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ: ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟΥΣ EΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

από vagelis kond
ΕΓΝΑΤΙΑ ΚΑΙ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ: ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟΥΣ EΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΟΛΟΒΑΤΣΙΟΥ

Δεν θα ασχοληθώ με το μεγάλο θέμα του κόστους κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων και την απάτη  που συνετελέσθει εις βάρος του Ελληνικού λαού με τους περίφημους (όπως ονομάστηκαν επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ) παραχωρησιούχους οι οποίοι βρέθηκαν να κατέχουν εκατοντάδες χιλιόμετρα εθνικών οδών που κατασκευάστηκαν με χρήματα του λαού και της ευρωπαϊκής ένωσης.
Ούτε με το μεγάλο φαγοπότι στις ληστρικές συμβάσεις παραχώρησης οι οποίες δημιουργούν μια ασφυκτική κατάσταση για τις τοπικές οικονομίες. Αντί να αυξηθούν οι  μεταφορές των αγαθών επιφέροντας  μεγαλύτερα κέρδη και ωφέλειες, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.
Η κίνηση εμπορευμάτων και ανθρώπων μειώθηκε – το καταγγέλουν άλλωστε οι ίδιες οι εταιρίες για να αναπροσαρμόζουν τις συμβάσεις τους και να αυξάνουν τα διόδια – και το κυριότερο, προκαλείται τεράστιο πρόβλημα κυκλοφορίας στο εσωτερικό των πόλεων καθώς τα οχήματα και κυρίως τα φορτηγά, διέρχονται μέσα από τον αστικό ιστό ώστε να μην πληρώνουν διόδια.
Ο λόγος για το σημερινό άρθρο είναι η κοινή υπουργική απόφαση των υπουργών Τσακαλώτου και Σπίρτζη για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας οδού. Ένας δρόμος όπου κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου με χρήματα από τον προυπολογισμό και την Ευρώπη. Δυστυχώς για να εφαρμόσουν το μνημόνιο – που θα έσκιζε ο ΣΥΡΙΖΑ – και για να προχωρήσει η τέταρτη αξιολόγηση βασικό προαπαιτούμενο ήταν οι αυξήσεις αυτές.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο σταθμός διοδίων στα Νέα Μάλγαρα της Θεσσαλονίκης. Από την αρχή της επόμενης χρονιάς το κόμιστρο των διοδίων θα είναι πλέον 2,98 ευρώ από 1,20 ευρώ που είναι σήμερα. Και τις υπέγραψαν ποιοί;
· Οι υπέρμαχοι του κινήματος «δεν πληρώνω»
· Αυτοί (κυρίως ο Σπίρτζης ) που ενέδωσαν στις παράλογες απαιτήσεις των παραχωρησιούχων  και τους έδωσαν  600 εκατομμύρια ευρώ επιπλέον της σύμβασης για την ολοκλήρωσή των έργων.
· Ο Σπίρτζης  που θα μείωνε τα διόδια με την ηλεκτρονική εφαρμογή,
· Ο Υπουργός που θα εφάρμοζε εκπτωτικές πολιτικές για τους συχνούς χρήστες και τις ειδικές ομάδες πολιτών (η ΚΥΑ προβλέπει πως από 1η Ιανουαρίου 2019 καταργείται κάθε απαλλαγή από την πληρωμή διοδίων, με την εξαίρεση τους άνεργους)
· Ο Σπίρτζης που θα γκρέμιζε τα μετωπικά διόδια των Αφιδνών (Εκτός της αύξησης του κόστους των διοδίων επί της Εγνατίας, προβλέπεται η δημιουργία 43 συνολικά πλευρικών διοδίων).
Και για να πούμε τα πράγματα με το ονομά τους, η απόφαση για τις αυξήσεις περιλαμβάνεται στην τέταρτη αξιολόγηση για ένα και μόνο λόγο. Επειδή η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ είναι σε διαδικασία πώλησης από το ΤΑΙΠΕΔ, οι αυξήσεις θα κάνουν ελκυστικότερη την πώληση και πλουσιότερους τους νέους ιδιώτες επενδυτές.
Θα πρέπει άμεσα οι βουλευτές των νομών της Ηπείρου να πάρουν θέση και να πράξουν αναλόγως. Διότι αυτά είναι τα θέματα που τους χρειάζεται ο κόσμος και όχι να τους βλέπει από πανηγύρι σε κοπή πίτας και από γιορτή τσίπουρου μέχρι το καγκελάρι του τάδε χωριού.