ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Εποχή Ουζουνίδη και επίσημα στην ΑΕΚ για τα επόμενα δύο χρόνιαΟ Μαρίνος Ουζουνίδης είναι ο διάδοχος του Μανόλο Χιμένεθ στην τεχνική ηγεσία της ΑΕΚ, με την «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ να ανακοινώνει ότι το συμβόλαιο που υπέγραψε ο Εβρίτης τεχνικός είναι διετούς διάρκειας.Πίστη για τελικό στον Νέο Αμφίλοχο Ολοκληρώθηκε πρίν λίγο η προετοιμασία του Νέου Αμφίλοχου για τον Κυριακάτικο νοκ άουτ αγώνα για το κύπελλο ερασιτεχνών Ελλάδος με αντίπαλο την Ιστορική ομάδα της Νίκης Βόλου στο ουδέτερο γήπεδο της Άμφισσας.ΟΡΙΣΜΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ 26/5 6ης ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΝΟΔΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ Α ΕΠΣ«Καμπάνες» σε Ρουμάνους διαιτητές για «στημένα» σε Κύπρο και ΤουρκίαΑπαγόρευση ενασχόλησης με το ποδόσφαιρο από ένα έως δύο χρόνια και πρόστιμα από 45.000-65.000 ευρώ επιβλήθηκαν από τη ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Ρουμανίας σε έξι διαιτητές για χειραγώγηση φιλικών αγώνων σε Κύπρο και Τουρκία.Χαμός στα Τρίκαλα και αποδοκιμασίες Ξέσπασε ο κόσμος του ΑΟΤ μετά την ήττα από τον Εργοτέλη και «φώναζε» συνθήματα κατά του Θωμά Γράφα.
  • Εποχή Ουζουνίδη και επίσημα στην ΑΕΚ για τα επόμενα δύο χρόνιαΟ Μαρίνος Ουζουνίδης είναι ο διάδοχος του Μανόλο Χιμένεθ στην τεχνική ηγεσία της ΑΕΚ, με την «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ να ανακοινώνει ότι το συμβόλαιο που υπέγραψε ο Εβρίτης τεχνικός είναι διετούς διάρκειας.
  • Πίστη για τελικό στον Νέο Αμφίλοχο Ολοκληρώθηκε πρίν λίγο η προετοιμασία του Νέου Αμφίλοχου για τον Κυριακάτικο νοκ άουτ αγώνα για το κύπελλο ερασιτεχνών Ελλάδος με αντίπαλο την Ιστορική ομάδα της Νίκης Βόλου στο ουδέτερο γήπεδο της Άμφισσας.
  • ΟΡΙΣΜΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ 26/5 6ης ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΝΟΔΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ Α ΕΠΣ
  • «Καμπάνες» σε Ρουμάνους διαιτητές για «στημένα» σε Κύπρο και ΤουρκίαΑπαγόρευση ενασχόλησης με το ποδόσφαιρο από ένα έως δύο χρόνια και πρόστιμα από 45.000-65.000 ευρώ επιβλήθηκαν από τη ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Ρουμανίας σε έξι διαιτητές για χειραγώγηση φιλικών αγώνων σε Κύπρο και Τουρκία.
  • Χαμός στα Τρίκαλα και αποδοκιμασίες Ξέσπασε ο κόσμος του ΑΟΤ μετά την ήττα από τον Εργοτέλη και «φώναζε» συνθήματα κατά του Θωμά Γράφα.
  • Τρίκαλα-Εργοτέλης 0-3Με νίκη ολοκλήρωσε ο Εργοτέλης τις υποχρεώσεις του στην τρέχουσα σεζόν της Football League, καθώς επιβλήθηκε 3-0 των Τρικάλων στη θεσσαλική πόλη, στην αναμέτρηση που «άνοιξε την αυλαία» της 34ης και τελευταίας αγωνιστικής.
  • NBA: Πήραν το θρίλερ και βλέπουν τελικούς οι Ρόκετς (video)Προβάδισμα 3-2 στην σειρά των τελικών της Δύσης πήραν οι Ρόκετς μετά το 98-94 επί των Ουόριορς στο Game 5 στο Χιούστον.
  • Αφαίρεση βαθμών για 6 ΠΑΕ – «Οk» ο ΑιγινιακόςΔείτε ποιες ομάδες δεν έλαβαν άδεια από την αρμόδια επιτροπή της ΕΠΟ – Πέρασε ο φάκελος του Αιγινιακού

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Στο δρόμο» η μείωση διοδίων στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου

από vagelis kond
«Στο δρόμο» η μείωση διοδίων στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου

Θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης της Ιόνιας Οδού και της Γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου, για τη μείωση του κόστους των διοδίων, άνοιξε χθες Κυριακή ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη που έδωσε στον ραδιοφωνικό «Στο Κόκκινο».

Συγκεκριμένα, ο κ. Σπίρτζης αναφερόμενος στα εγκαίνια της Ιόνιας Οδού από τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα που θα γίνουν την ερχόμενη Τρίτη, εξέφρασε την ελπίδα ότι το υπουργείο θα καταφέρει να ολοκληρώσει τις αλλαγές των συμβάσεων για την μείωση των διοδίων στον αυτοκινητόδρομο.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι το θέμα αφορά και το κόστος διέλευσης της Γέφυρας, όπου και εκεί θα γίνει διαβούλευση για την μείωση των διοδίων, ιδιαίτερα για τους κατοίκους της περιοχής που χρειάζονται καθημερινή μετακίνηση.

Το κόστος διέλευσης σήμερα από τη Γέφυρα ανέρχερται στα 13,20 ευρώ, ανά διέλευση. 

Με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, οι διελεύσεις από την Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης μειώθηκαν κατά 35% στο διάστημα 2009-2013 ενώ και μέσα στο 2014 εκτιμάται ότι αυτή η πτωτική τάση συνεχίστηκε καταγράφοντας περαιτέρω πτώση κατά 5%, αν και δεν υπάρχουν συγκεκριμένα νούμερα. Ολα αυτά, την ώρα που τα φέρρυ μποτ κινούνται σχεδόν πάντα γεμάτα, οι οδηγοί που επιλέγουν την Γέφυρα μειώνονται. 

Αναλυτικά: το 2009 η μέση ημερήσια κυκλοφορία ήταν στα 13.826 οχήματα δηλαδή, σε ετήσια βάση, οι διελεύσεεις ξεπερνούσαν τα 5 εκατ. Από τότε και μετά όμως ο αριθμός των ημερήσιων διελεύσεων άρχισε να πέφτει σταδιακά. Το 2010 ο μέσος όρος ήταν 12.064, το 2011 έπεσε στις 10.980 διελεύσεις, το 2012 στις 9.289 και το 2013 στις 8.706 ή σε ετήσια βάση κοντά στα 3εκατ., ενώ όπως προαναφέρθηκε το 2014 έκλεισε με ακόμα μεγαλύτερη πτώση.

Ως εκ τούτου η τα τελευταία χρόνια η Γέφυρα έχασε περίπου 2 εκατ. διελεύσεις σε ετήσια βάση.

Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι, με το πέρασμα των χρόνων έχει δεκαπλασιαστεί η χρήση του e-pass αφού το 2009 αφορούσε το 1,4% των διελεύσεων ενώ το 2014 έφθασε το 10,4%.

Όσον αφορά τα έσοδα που εισπράττει από τα διόδια η Γέφφυρα, το μεγαλύτερο μέρος πηγαίνει σε χρηματοοικονομικά έξοδα με ποσοστό 48,14%, σε έξοδα λειτουργίας και συντήρησηςτο 28,14%, στους φόρους το 19,30% ενώ 2,65% είναι τα κέρδη της εταιρείας και τέλος το 1,77% πηγαίνει σε βελτιώσεις και προσθήκες. Από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει ότι ένα μεγάλο ποσοστό των εσόδων της Γέφυρας πηγαίνει για συντήρηση και βελτίωση του έργου.