• Στα “κυανέρυθρα” ο Γιώργος ΚαταγήςΤη φανέλα του Τηλυκράτη Λευκάδας θα φοράει τη νέα αγωνιστική περίοδο ο Γιώργος Καταγής, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από τον Πανλευκάδιο.
  • Περέιρα παρόντος το ΔΣΠαρών στο Διοικητικό Συμβούλιο της Football League την ερχόμενη Πέμπτη (28/09) θα είναι ο πρόεδρος της ΚΕΔ/ΕΠΟ Βίτορ Μέλο Περέιρα.
  • Αλλάζει ο καιρός - «Βουτιά» κάνει το θερμόμετροΓενικά αίθριος θα είναι ο καιρός το Σάββατο στις περισσότερες περιοχές της χώρας. Οι άνεμοι θα πνέουν Βόρειοι Βορειοδυτικοί, τοπικά στα Νοτιοανατολικά 6 μποφόρ.
  • Στον Σκουφά Κομποτίου ο ΚακιώνηςΠαίκτης του Σκουφά Κομποτίου με κάθε επισημότητα ο Παναγιώτης Κακιώνης, επιβεβαιώνοντας στο ακέραιο το ρεπορτάζ του sportime24.gr.
  • Στην Κρανούλα ο ΖδράβοςΔοκιμάστηκε στην ΑΕ Καραϊσκάκης, αλλά κατέληξε στη Δόξα ο 24χρονος μέσος.
  • Με Μακρή και Μέλκα, η σημερινή προπόνηση...Συζητείται το ενδεχόμενο φιλικού με τον Παναιγιάλειο, στο Αίγιο
  • Δ. Γιαννακόπουλος: «Εξάντλησα κάθε περιθώριο, νιώθω ήσυχος με την Παναθηναϊκή μου συνείδηση...»Θέση για τις ραγδαίες εξελίξεις στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός μετά τη χθεσινή (21/9) ανακοίνωση αποχώρησης του Γιάννη Αλαφούζου, πήρε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, μέσω γραπτής δήλωσής του.
  • Και επίσημα στον Σκουφά Κομποτίου Ασπροποταμίτης και ΠαππάςΔημήτρης Ασπροποταμίτης και Φώτης Παππάς παραχωρήθηκαν δανεικοί από την ΑΕ Καραϊσκάκης στην ομάδα του Κομποτίου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Στο δρόμο» η μείωση διοδίων στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου

από vagelis kond
«Στο δρόμο» η μείωση διοδίων στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου

Θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης της Ιόνιας Οδού και της Γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου, για τη μείωση του κόστους των διοδίων, άνοιξε χθες Κυριακή ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη που έδωσε στον ραδιοφωνικό «Στο Κόκκινο».

Συγκεκριμένα, ο κ. Σπίρτζης αναφερόμενος στα εγκαίνια της Ιόνιας Οδού από τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα που θα γίνουν την ερχόμενη Τρίτη, εξέφρασε την ελπίδα ότι το υπουργείο θα καταφέρει να ολοκληρώσει τις αλλαγές των συμβάσεων για την μείωση των διοδίων στον αυτοκινητόδρομο.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι το θέμα αφορά και το κόστος διέλευσης της Γέφυρας, όπου και εκεί θα γίνει διαβούλευση για την μείωση των διοδίων, ιδιαίτερα για τους κατοίκους της περιοχής που χρειάζονται καθημερινή μετακίνηση.

Το κόστος διέλευσης σήμερα από τη Γέφυρα ανέρχερται στα 13,20 ευρώ, ανά διέλευση. 

Με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, οι διελεύσεις από την Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης μειώθηκαν κατά 35% στο διάστημα 2009-2013 ενώ και μέσα στο 2014 εκτιμάται ότι αυτή η πτωτική τάση συνεχίστηκε καταγράφοντας περαιτέρω πτώση κατά 5%, αν και δεν υπάρχουν συγκεκριμένα νούμερα. Ολα αυτά, την ώρα που τα φέρρυ μποτ κινούνται σχεδόν πάντα γεμάτα, οι οδηγοί που επιλέγουν την Γέφυρα μειώνονται. 

Αναλυτικά: το 2009 η μέση ημερήσια κυκλοφορία ήταν στα 13.826 οχήματα δηλαδή, σε ετήσια βάση, οι διελεύσεεις ξεπερνούσαν τα 5 εκατ. Από τότε και μετά όμως ο αριθμός των ημερήσιων διελεύσεων άρχισε να πέφτει σταδιακά. Το 2010 ο μέσος όρος ήταν 12.064, το 2011 έπεσε στις 10.980 διελεύσεις, το 2012 στις 9.289 και το 2013 στις 8.706 ή σε ετήσια βάση κοντά στα 3εκατ., ενώ όπως προαναφέρθηκε το 2014 έκλεισε με ακόμα μεγαλύτερη πτώση.

Ως εκ τούτου η τα τελευταία χρόνια η Γέφυρα έχασε περίπου 2 εκατ. διελεύσεις σε ετήσια βάση.

Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι, με το πέρασμα των χρόνων έχει δεκαπλασιαστεί η χρήση του e-pass αφού το 2009 αφορούσε το 1,4% των διελεύσεων ενώ το 2014 έφθασε το 10,4%.

Όσον αφορά τα έσοδα που εισπράττει από τα διόδια η Γέφφυρα, το μεγαλύτερο μέρος πηγαίνει σε χρηματοοικονομικά έξοδα με ποσοστό 48,14%, σε έξοδα λειτουργίας και συντήρησηςτο 28,14%, στους φόρους το 19,30% ενώ 2,65% είναι τα κέρδη της εταιρείας και τέλος το 1,77% πηγαίνει σε βελτιώσεις και προσθήκες. Από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει ότι ένα μεγάλο ποσοστό των εσόδων της Γέφυρας πηγαίνει για συντήρηση και βελτίωση του έργου.