• Εύκολα η Αναγέννηση Άρτας τον Φιλώτα! Αρης Αναγεννηση Χωρίς να συναντήσει ιδαίτερες δυσκολίες η Φέτα Ήπειρος Αναγέννηση Άρτας πέρασε από την Φλώρινα επικρατώντας του τοπικού Φιλώτα με 30-22 για την 6η αγωνιστική της Α1 χάντμπολ των γυναικών.
  • Ακόμη μια νίκη για τον Πρωτέα Άρτας!Έφυγε με τη νίκη από τη Θεσσαλονίκη κερδίζοντας το Μακεδονικό με 28-21.
  • Τα highlights από το  Αμφίλοχος - Αστέρας Παραποτάμου 2-1Δείτε τα γκολ και τις καλύτερες φάσεις από τον αγώνα.
  • Τα highlights από το Θεσπρωτός-Πανλευκάδιος 3-1Δείτε τα γκολ και τις καλύτερες φάσεις από τον αγώνα του Θεσπρωτού με τον Πανλευκάδιο.
  • Η συνέντευξη τύπου από το Τηλυκράτης Λευκάδας-Εθνικός Φιλιππιάδας (video)Η συνέντευξη τύπου από το Τηλυκράτης Λευκάδας-Εθνικός Φιλιππιάδας
  • Τα highlights από το Τηλυκράτης Λευκάδας-Εθνικός ΦιλιππιάδαςΔείτε τα γκολ και τις καλύτερες φάσεις από τον αγώνα του Τηλυκράτη Λευκάδας με τον Εθνικό Φιλιππιάδας
  • Η βαθμολογία της Super LeagueΔείτε πως διαμορφώνεται η βαθμολογία στην Super League μετά τους αγώνες της Κυριακής (10/12) για την 14η αγωνιστική της Super League.
  • ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός 4-0: Παραδόθηκε στη γεμάτη Τούμπα και τον ΠέλκαΟ ΠΑΟΚ έκανε φύλλο και φτερό στην Τούμπα τον Παναθηναϊκό των χιλίων προβλημάτων τον οποίο νίκησε 4-0 με τον Πέλκα να κάνει τη διαφορά - Απογοητευτικοί οι «πράσινοι» στο δεύτερο ημίχρονο όταν και πάτησε γκάζι ο δικέφαλος

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Προπόνηση με άδειο στομάχι: Σωστό ή λάθος;

από vagelis kond
Προπόνηση με άδειο στομάχι: Σωστό ή λάθος;

Εδώ και χρόνια κυριαρχεί η θεωρία ότι η προπόνηση με άδειο στομάχι είναι αυτή που οδηγεί στο κάψιμο λίπους και την καλύτερη ενεργοποίηση του μεταβολισμού.

Είναι, όμως, έτσι; Νέες έρευνες αποδεικνύουν ότι ένα σνακ τουλάχιστον 150 θερμίδων μια ώρα πριν την άσκηση, είναι ιδανικό για την αποτελεσματικότητα της προπόνησης και τον μεταβολισμό.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που δημοσιεύτηκε στο International Journal of Sports Nutrition and Exercise Metabolism, σε δοκιμές που έγιναν σε ενήλικες, εκείνοι που κατανάλωναν πρωινό πριν ανέβουν στον διάδρομο ή έτρεχαν έξω για 36 λεπτά, είχαν μεγαλύτερη καύση λίπους, από εκείνους που ξεκινούσαν την προπόνηση με άδειο στομάχι!

Η αιτία είναι το γεγονός ότι όσοι έτρωγαν πριν, μπορούσαν να ανεβάσουν ρυθμούς και είχαν μεγαλύτερη αντοχή, από όσους ξεκινούσαν νηστικοί.

Παράλληλα διαπιστώθηκε ότι επειδή έχει τροφοδοτηθεί σωστά ο οργανισμός, ενδέχεται κάψει μυϊκή μάζα για να μπορέσει να αντεπεξέλθει, αφού οι αποθήκες γλυκογόνου είναι άδειες.

Πριν την προπόνησή σας λοιπόν, καλό είναι να καταναλώσετε ένα σνακ, που θα σας δώσει ενέργεια για να βγάλετε το πρόγραμμα και να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.

Μια μπανάνα, ένα μπολ δημητριακά, φρούτα με γιαούρτι, ασπράδια αυγών, φρυγανιές με μέλι ή μαρμελάδα, αποτελούν εξαιρετικές επιλογές. Συμπληρωμένα από ένα χυμό ή ένα καφέ αποτελούν ιδανικό συνδυασμό που θα σας γεμίσει ενέργεια.