• Βήμα πρόκρισης στους «16» του Challenge Cup για την ΑΕΚΗ ΑΕΚ νίκησε 29-25 την αυστριακή Μπρέγκεντς και έκανε σημαντικό βήμα για να περάσει στους «16» του Challenge Cup στο χάντμπολ.
  • Ολυμπιακός: Εκτός ΔΣ ο Σάββας ΘεοδωρίδηςΝέο ΔΣ στην ΠΑΕ Ολυμπιακός μετά τη Γενική Συνέλευση της Παρασκευής (16/11), στο οποίο δεν βρίσκεται ο Σάββας Θεοδωρίδης.
  • Η ΑΕΚ σκέφτεται να αξιοποιήσει την τιμωρία του ΟΣΦΠ για να πάρει πίσω τους βαθμούςΕτοιμη να χρησιμοποιήσει υπέρ της την τιμωρία του Ολυμπιακού για όσα έγιναν στο Παμπελοποννησιακό είναι η ΑΕΚ.
  • Αναντολού Εφές – Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ 78-62Ο Παναθηναϊκός ήταν κακός, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο, και γνώρισε την ήττα (78-62) από την Αναντολού Εφές
  • Νικοπολίδης: «Ήταν καλά διαβασμένος ο αντίπαλος»Όσα είπε ο Αντώνης Νικοπολίδης μετά την ήττα της Εθνικής Ελπίδων από την Αυστρία στην Τούμπα.
  • Αποχαιρέτησε την Αγγλία ο Ρούνεϊ! Ο Άγγλος επιθετικός πραγματοποίησε την τελευταία του συμμετοχή με τα «τρία λιοντάρια».
  • Ελλάδα – Αυστρία 0-1Ήττα 0-1 στην Τούμπα για την Εθνική Ελπίδων από την Αυστρία, που μειώνει τις πιθανότητες πρόκρισης στα τελικά του Euro U21.
  • Μπέος: «Έστειλα έναν άνθρωπο να πάει τον Μποροβήλο στο γραφείο του Μαρινάκη»Στην επικοινωνία που είχε με τους Δημήτρη Μπάκο και Γιώργο Μποροβήλο του Αστέρα Τρίπολης αναφέρθηκε κατά την εφετειακή δίκη του Koriopolis ο Αχιλλέας Μπέος.

 

 

 

 

 

Προπόνηση με άδειο στομάχι: Σωστό ή λάθος;

από vagelis kond
Προπόνηση με άδειο στομάχι: Σωστό ή λάθος;

Εδώ και χρόνια κυριαρχεί η θεωρία ότι η προπόνηση με άδειο στομάχι είναι αυτή που οδηγεί στο κάψιμο λίπους και την καλύτερη ενεργοποίηση του μεταβολισμού.

Είναι, όμως, έτσι; Νέες έρευνες αποδεικνύουν ότι ένα σνακ τουλάχιστον 150 θερμίδων μια ώρα πριν την άσκηση, είναι ιδανικό για την αποτελεσματικότητα της προπόνησης και τον μεταβολισμό.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που δημοσιεύτηκε στο International Journal of Sports Nutrition and Exercise Metabolism, σε δοκιμές που έγιναν σε ενήλικες, εκείνοι που κατανάλωναν πρωινό πριν ανέβουν στον διάδρομο ή έτρεχαν έξω για 36 λεπτά, είχαν μεγαλύτερη καύση λίπους, από εκείνους που ξεκινούσαν την προπόνηση με άδειο στομάχι!

Η αιτία είναι το γεγονός ότι όσοι έτρωγαν πριν, μπορούσαν να ανεβάσουν ρυθμούς και είχαν μεγαλύτερη αντοχή, από όσους ξεκινούσαν νηστικοί.

Παράλληλα διαπιστώθηκε ότι επειδή έχει τροφοδοτηθεί σωστά ο οργανισμός, ενδέχεται κάψει μυϊκή μάζα για να μπορέσει να αντεπεξέλθει, αφού οι αποθήκες γλυκογόνου είναι άδειες.

Πριν την προπόνησή σας λοιπόν, καλό είναι να καταναλώσετε ένα σνακ, που θα σας δώσει ενέργεια για να βγάλετε το πρόγραμμα και να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.

Μια μπανάνα, ένα μπολ δημητριακά, φρούτα με γιαούρτι, ασπράδια αυγών, φρυγανιές με μέλι ή μαρμελάδα, αποτελούν εξαιρετικές επιλογές. Συμπληρωμένα από ένα χυμό ή ένα καφέ αποτελούν ιδανικό συνδυασμό που θα σας γεμίσει ενέργεια.