• «Ας κοιμούνται με το όνειρο ότι κάποτε μπορεί να ανέβουν στην Β’ Εθνική»Με ανακοίνωσή του, ο Αχιλλέας Μπέος απαντά σε όσα ακούγονται για το πρόσωπό του από παράγοντες της Νίκης και του Ολυμπιακού Βόλου.
  • Πάει για 29 Σεπτέμβρη η σέντρα στη Football LeagueΓια τις 29 Σεπτεμβρίου αποφασίστηκε η έναρξη πρωταθλήματος της νέας Football League στη Συνεδρίαση της Ένωσης το μεσημέρι της Τετάρτης.
  • Επιστροφή Σιδέρη στον ΠΑΣ ΠρέβεζαΜε την φανέλα του ΠΑΣ Πρέβεζα θα αγωνίζεται τη νέα χρονιά ο Φώτης Σιδέρης.
  • Ξεκίνησε χωρίς Κούζικ και Κάστρο ο ΠΑΣ ΓιάννιναΜε δύο απουσίες ξεκίνησε η σεζόν για τον ΠΑΣ Γιάννινα, που το απόγευμα της Τετάρτης έκανε την επίσημη πρώτη προπόνηση.
  • Ξανά στο κάδρο του ΠΑΟΚ ο ΜπράνταριτςΟ Φίλιπ Μπράνταριτς επανήλθε στη λίστα του ΠΑΟΚ για την ενίσχυσή του στη μεσαία γραμμή.
  • Λαμία: Βύντρα και επίσημαΗ Λαμία ανακοίνωσε την απόκτηση του Λουκά Βύντρα.
  • Στην Αθήνα για ιατρικά και υπογραφές με τον Παναθηναϊκό ο Κολοβός «Τρέχει» το θέμα της μεταγραφής του Δημήτρη Κολοβού στον Παναθηναϊκό.
  • ΑΕΚ: Στα κιτρινόμαυρα ο ΒέρντεΠαίκτης της ΑΕΚ και με τη βούλα είναι ο Ντανιέλε Βέρντε.

 

 

 

 

 

 

ΚΥΚΛΙΚΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΖΕΡΒΑ - 12 Νοεμβρίου δημοπρατείται η κατασκευή του

από vagelis kond
ΚΥΚΛΙΚΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΖΕΡΒΑ - 12 Νοεμβρίου δημοπρατείται η κατασκευή του

ΧΡ. ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ: «Κυκλοφοριακή παρέμβαση για την βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών και την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας»

Δημοπρατείται στις 12 Νοεμβρίου η κατασκευή του κυκλικού κόμβου στην πλατεία Ζέρβα, ένα έργο που θα λύσει πολλά και σημαντικά προβλήματα στο κυκλοφοριακό της Άρτας και το οποίο αποτελούσε ένα βασικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 970.000 ευρώ, εκ των οποίων οι 500.000 ευρώ προέρχονται από το Υπουργείο Υποδομών και τα υπόλοιπα από δημοτικούς πόρους.

Ο κόμβος θα κατασκευαστεί επί της Περιφερειακής Οδού της πόλης της Άρτας στο ύψος της πλατείας Ζέρβα, στην διασταύρωση με την οδό Τζουμέρκων. Η λύση του κόμβου παρουσιάζει σημαντικά πλεονεκτήματα, σε επίπεδο κυκλοφοριακής λειτουργίας και οδικής ασφάλειας.

«Η κατασκευή του κυκλικού κόμβου στην πλατεία Ζέρβα ήταν ένα βασικό αίτημα των συμπολιτών μας, με το οποίο ασχοληθήκαμε από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων μας. Πρόκειται για μια παρέμβαση που διευκολύνει την κυκλοφορία, ενισχύει την οδική ασφάλεια και βελτιώνει την καθημερινότητα των πολιτών. Ήταν παράλληλα μια δέσμευσή μας για τους κατοίκους της Άνω Πόλης, ενώ παράλληλα θα διευκολυνθεί σημαντικά η καθημερινότητα των συμπολιτών που έρχονται από Βλαχέρνα και Γραμμενίτσα προς την Άρτα, καθώς θα μετακινούνται πιο σύντομα και με ασφάλεια. Επιπλέον, από την κατασκευή του κόμβου θα μεγαλώσει και ο υπάρχων χώρος στάθμευσης απέναντι από την πλατεία. Τα χρήματα για τη μελέτη και για το έργο είχαν εγκριθεί επί θητείας μας από το 2015 και αφού εκπονήσαμε τη μελέτη και εξασφαλίσαμε τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις και εγκρίσεις από όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες, είμαστε πλέον έτοιμοι να δημοπρατήσουμε, για να ξεκινήσει άμεσα και η κατασκευή» αναφέρει σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αρταίων Χρήστος Τσιρογιάννης.

Να σημειωθεί, ότι η λύση του κυκλικού κόμβου αναβαθμίζει το επίπεδο οδικής ασφάλειας επιτρέποντας ταυτόχρονα όλες τις ανάγκες αναστροφών και αριστερών στροφών των οχημάτων, με την κατάργηση του σηματοδοτούμενου κόμβου που λειτουργεί σήμερα στο ίδιο σημείο. Έτσι, αποφεύγεται και η προβληματική λειτουργία τριών εν σειρά - σε μικρή απόσταση μεταξύ τους - σηματοδοτούμενων κόμβων (ΚΤΕΛ, Πλ. Ζέρβα, είσοδος πόλης μέσω οδού Κρυστάλλη). Επισημαίνεται ότι ο υφιστάμενος κυκλοφοριακός σχεδιασμός υλοποιείται βάσει της εγκεκριμένης Κυκλοφοριακής Μελέτης του Δήμου Αρταίων, σύμφωνα με την οποία, η οδός Φανερωμένης θα πρέπει να λειτουργεί, από το ύψος της πλατείας Κρυστάλλη, ως μονόδρομος εισόδου στο ανατολικό τμήμα της πόλης. Ο αποκλεισμός της αριστερής στροφής στην πλατεία Κρυστάλλη προφανώς αναβαθμίζει το επίπεδο οδικής ασφάλειας στον άξονα Αντίρριο-Ιωάννινα.

Όμως, σήμερα η αδυναμία πρόσβασης στην περιοχή μέσω της οδού Φανερωμένης, διαχέει την προς αυτήν κυκλοφορία σε άλλες επιλογές διαδρομών που είναι ασύμβατες με τον κυκλοφοριακό σχεδιασμό της πόλης. Επιπλέον, δεν είναι εφικτή –εναλλακτικά- η αναστροφή της πορείας ενός οχήματος που, κινούμενο στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ιωάννινα επιθυμεί να αναστρέψει στο ρεύμα προς Αντίρριο, για αυτό και η κατασκευή του εν λόγω κυκλικού κόμβου στην πλατεία Ζέρβα κρίνεται άκρως απαραίτητη.