ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Δουλειά σε τακτική και ψυχολογίαΟ Καραϊσκάκης εστιάζει στη βελτίωση της εικόνας του, περιμένοντας την έναρξη του πρωταθλήματος.Ολυμπιακός - Μπέτις 0-0Ο Ολυμπιακός έπαιξε με την… φωτιά δίνοντας πολλά μέτρα στην Μπέτις, ωστόσο δεν το… πλήρωσε, έμεινε στο 0-0 και πήρε τον πρώτο του βαθμό στον 6ο όμιλο - Με 10 παίκτες οι «ερυθρόλευκοι» λόγω αποβολή του Τσιμίκα στο 73ο λεπτό.ΠΑΟΚ-Τσέλσι 0-1Ο ΠΑΟΚ έχασε με 1-0 από την Τσέλσι που κυριάρχησε στην «καυτή» Τούμπα - Δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί ο δικέφαλος, μια ταχύτητα πάνω οι Άγγλοι - «Άφαντοι» επιθετικά οι «ασπρόμαυροι»Κύπελλο: Ανακοινώθηκαν οι ημέρες και ώρες διεξαγωγής της 1ης αγωνιστικήςΗ ΕΠΟ ανακοίνωσε τις ημέρες και ώρες διεξαγωγής της πρώτης αγωνιστικής του Κυπέλλου Ελλάδας.Συζητάει το θέμα των τηλεοπτικών στο συμβούλιο της Παρασκευής (21/9) η Football LeagueΗ Football League με ανακοίνωσή της γνωστοποίησε ότι θα συνεδριάσει την Παρασκευή (21/9). «Καυτό» θέμα του Διοικητικού Συμβουλίου είναι τα τηλεοπτικά δικαιώματα για την αγωνιστική περίοδο 2018/19.
  • Δουλειά σε τακτική και ψυχολογίαΟ Καραϊσκάκης εστιάζει στη βελτίωση της εικόνας του, περιμένοντας την έναρξη του πρωταθλήματος.
  • Ολυμπιακός - Μπέτις 0-0Ο Ολυμπιακός έπαιξε με την… φωτιά δίνοντας πολλά μέτρα στην Μπέτις, ωστόσο δεν το… πλήρωσε, έμεινε στο 0-0 και πήρε τον πρώτο του βαθμό στον 6ο όμιλο - Με 10 παίκτες οι «ερυθρόλευκοι» λόγω αποβολή του Τσιμίκα στο 73ο λεπτό.
  • ΠΑΟΚ-Τσέλσι 0-1Ο ΠΑΟΚ έχασε με 1-0 από την Τσέλσι που κυριάρχησε στην «καυτή» Τούμπα - Δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί ο δικέφαλος, μια ταχύτητα πάνω οι Άγγλοι - «Άφαντοι» επιθετικά οι «ασπρόμαυροι»
  • Κύπελλο: Ανακοινώθηκαν οι ημέρες και ώρες διεξαγωγής της 1ης αγωνιστικήςΗ ΕΠΟ ανακοίνωσε τις ημέρες και ώρες διεξαγωγής της πρώτης αγωνιστικής του Κυπέλλου Ελλάδας.
  • Συζητάει το θέμα των τηλεοπτικών στο συμβούλιο της Παρασκευής (21/9) η Football LeagueΗ Football League με ανακοίνωσή της γνωστοποίησε ότι θα συνεδριάσει την Παρασκευή (21/9). «Καυτό» θέμα του Διοικητικού Συμβουλίου είναι τα τηλεοπτικά δικαιώματα για την αγωνιστική περίοδο 2018/19.
  • ΠΑΟΚ: Χωρίς Αζάρ και Νταβίντ Λουίζ η ΤσέλσιΤην αποστολή για τον αγώνα με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα ανακοίνωσε ο προπονητής της Τσέλσι, Μαουρίτσιο Σάρι.
  • ΒΑΣΙΛΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ. ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ...Θα είναι εξόχως ενδιαφέρουσες οι εξελίξεις που θ’ ακολουθήσουν, σε ότι αφορά τον Δήμο Πρέβεζας, με την ενεργό και ηγετική συμμετοχή του Βασίλη Ιωάννου...
  • Λουτσέσκου: «Κατακτήσαμε το πρωτάθλημα, φαβορί η Τσέλσι»Μεγάλο είναι το κίνητρο που έχουν οι παίκτες του ΠΑΟΚ για το ματς με την Τσέλσι, η οποία είναι το φαβορί, όπως τόνισε ο Ραζβάν Λουτσέσκου.

 

 

 

 

 

 

 

Δήλωση Ριζόπουλου για τις τελευταίες εξελίξεις σε σχέση με το φυσικό αέριο στην Ήπειρο

από vagelis kond
Δήλωση Ριζόπουλου για τις τελευταίες εξελίξεις σε σχέση με το φυσικό αέριο στην Ήπειρο

Εις βάρος των Ηπειρωτών η πρόταση Καχριμάνη για το φυσικό αέριο - Ο Περιφερειάρχης ο οποίος είναι συνυπεύθυνος για την απόλυτη φτώχεια της Ηπείρου

«Είναι σαφές, πως ο Περιφερειάρχης ο οποίος είναι συνυπεύθυνος για την απόλυτη φτώχεια της Ηπείρου, δεν συνειδητοποιεί ότι το χαμηλό κόστος του φυσικού αερίου είναι πρωταρχική ανάγκη για ανθρώπους που δεν μπορούν να ανταποκριθούν στο συμβατικό κόστος θέρμανσης και ψύξης», τονίζει σε δήλωση με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις για το φυσικό αέριο, ο υποψήφιος περιφερειάρχης Σπύρος Ριζόπουλος. Το πλήρες κείμενο της δήλωσης ακολουθεί:

«Παρακολουθώντας το πινγκ πονγκ δηλώσεων μεταξύ του Δημάρχου Ιωαννιτών κ. Θωμά Μπέγκα και του Περιφερειάρχη Ηπείρου κ. Αλέξανδρου Καχριμάνη αναφορικά με το φυσικό αέριο καταλήγουμε στα εξής συμπεράσματα.

Για να φρεσκάρουμε τη μνήμη μας, το ζήτημα της επέκτασης του φυσικού αερίου συζητήθηκε ως βασική πρόταση ανάπτυξης από το σύνολο του υπουργικού συμβουλίου της κυβέρνησης Τσίπρα, το οποίο σύσσωμο παραβρέθηκε στο Περιφερειακό Αναπτυξιακό Συνέδριο στα Γιάννενα το φθινόπωρο του 2017. Εκείνη την εποχή υπερθεμάτισα και εγώ με συγκεκριμένη γραπτή πρόταση με τη μορφή άρθρου.

Από το συνέδριο όμως μέχρι σήμερα δεν υπήρξε κανένα ενδιαφέρον από την Περιφερειακή Αρχή με αποτέλεσμα πριν μερικές εβδομάδες η πρόταση να πέσει στο κενό και επίσημα μετά τις ανακοινώσεις του υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης κ. Αλέξη Χαρίτση, σύμφωνα με τις οποίες το φυσικό αέριο θα επεκταθεί παντού εκτός από την Ήπειρο.

Είναι συνεπώς σαφές, πως ο Περιφερειάρχης ο οποίος είναι συνυπεύθυνος για την απόλυτη φτώχεια της Ηπείρου, δεν συνειδητοποιεί ότι το χαμηλό κόστος του φυσικού αερίου είναι πρωταρχική ανάγκη για ανθρώπους που δεν μπορούν να ανταποκριθούν στο συμβατικό κόστος θέρμανσης και ψύξης. Μιλάμε δηλαδή για βασικά ζητήματα ανθρώπινης επιβίωσης.

Είναι επίσης σαφές πως δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι η φτηνή ενέργεια είναι απαραίτητη όχι μόνο για τους πιο αδύναμους συμπολίτες μας αλλά και για την συνολική αναπτυξιακή προσπάθεια της Ηπείρου.

Στα συρτάρια της ΔΕΠΑ υπάρχουν προτάσεις επενδύσεων των οποίων βασική παράμετρος αποτελούν τα σχέδια επέκτασης του δικτύου φυσικού αερίου κι αυτό γιατί το κομμάτι της ενέργειας συμμετέχει έως 40% στο τελικό προϊόν.

Συνεπώς όταν το φυσικό αέριο δεν φτάνει στην Ήπειρο, οι επενδύσεις πηγαίνουν αλλού.

Όταν λοιπόν ο Περιφερειάρχης δεν πιέζει την Αθήνα με τον τρόπο που πρέπει για να μην χαλάσουν οι όποιες ισορροπίες, πώς περιμένει να προχωρήσουν οι επενδύσεις και να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας;

Αντιθέτως βλέπουμε έναν Περιφερειάρχη να προτείνει δίκτυα CNG όπως αυτό του εφοδιασμού του στόλου στο Αστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων και πλοίο στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, σχέδια τα οποία ευθυγραμμίζονται πλήρως με τη στρατηγική της ΔΕΠΑ που κινείται εναντίον των συμφερόντων των Ηπειρωτών. Και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι: Οι προτάσεις αυτές αφορούν μόνο μικρές μονάδες και είναι

προφανές ότι δεν μπορούν να υποστηρίξουν οποιαδήποτε οικιστική ή βιομηχανική περιοχή.

Δυστυχώς αποδεικνύεται αυτό που λέμε εδώ και 14 μήνες, από τότε που ξεκινήσαμε την προσπάθειά μας: ότι ο Περιφερειάρχης αυτή τη στιγμή έχει μυωπική αντίληψη του ρόλου του, δεν αντιλαμβάνεται τη σχέση που πρέπει να έχει με την Αθήνα και είναι δέσμιος των κάθε είδους συμφερόντων.

Η Ήπειρος χάνει για άλλη μια φορά ένα σημαντικό τρένο προς την ποιότητα ζωής και την ανάπτυξη».