ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Φιλικό με Παναχαϊκή η ΑΕ ΚαραϊσκάκηςΔυνατό ματς προετοιμασίας με τον Καραϊσκάκη Άρτας ανακοίνωσαν οι «κοκκινόμαυροι» για το Σάββατο 7/9.Άγνωστοι βεβήλωσαν το γκράφιτι που ήταν αφιερωμένο στον Νίκο Γκάλη (photo)Στόχος βανδάλων έγινε το γκράφιτι που απεικόνιζε τον Νίκο Γκάλη και το οποίο κοσμούσε τον τοίχο ενός παλιού σπιτιού της Αθήνας.Αλλαγές σε ημέρες και ώρες αγώνων της 1ης και 2ης αγωνιστικής της Super League1Αλλαγές στις ημέρες και στις ώρες των αγώνων της πρώτης και της δεύτερης αγωνιστικής ανακοίνωσε η Σούπερ Λίγκα. Γκαγκάτσης «Δεν θα υποκύψουμε στον ηθικό εκβιασμό»Ο Μάκης Γκαγκάτσης στην τοποθέτησή του στο Διοικητικό Συμβούλιο της Super League 1 εξέφρασε την θέση των «ασπρόμαυρων» για το ζήτημα των τηλεοπτικών συμβολαίων, ενώ μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο PAOK TV, αλλά και στη πρόταση της NOVA προς τον ΠΑΟΚ.Super League 2: Δ.Σ. την Πέμπτη (22/8), για την κλήρωση του πρωταθλήματοςΔιοικητικό Συμβούλιο στο οποίο θα κληθεί να αποφασίσει πότε θα πραγματοποιηθεί η κλήρωση της Super League 2, θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Πέμπτη (22/8) στα γραφεία της διοργανώτριας αρχής.
  • Φιλικό με Παναχαϊκή η ΑΕ ΚαραϊσκάκηςΔυνατό ματς προετοιμασίας με τον Καραϊσκάκη Άρτας ανακοίνωσαν οι «κοκκινόμαυροι» για το Σάββατο 7/9.
  • Άγνωστοι βεβήλωσαν το γκράφιτι που ήταν αφιερωμένο στον Νίκο Γκάλη (photo)Στόχος βανδάλων έγινε το γκράφιτι που απεικόνιζε τον Νίκο Γκάλη και το οποίο κοσμούσε τον τοίχο ενός παλιού σπιτιού της Αθήνας.
  • Αλλαγές σε ημέρες και ώρες αγώνων της 1ης και 2ης αγωνιστικής της Super League1Αλλαγές στις ημέρες και στις ώρες των αγώνων της πρώτης και της δεύτερης αγωνιστικής ανακοίνωσε η Σούπερ Λίγκα.
  • Γκαγκάτσης «Δεν θα υποκύψουμε στον ηθικό εκβιασμό»Ο Μάκης Γκαγκάτσης στην τοποθέτησή του στο Διοικητικό Συμβούλιο της Super League 1 εξέφρασε την θέση των «ασπρόμαυρων» για το ζήτημα των τηλεοπτικών συμβολαίων, ενώ μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο PAOK TV, αλλά και στη πρόταση της NOVA προς τον ΠΑΟΚ.
  • Super League 2: Δ.Σ. την Πέμπτη (22/8), για την κλήρωση του πρωταθλήματοςΔιοικητικό Συμβούλιο στο οποίο θα κληθεί να αποφασίσει πότε θα πραγματοποιηθεί η κλήρωση της Super League 2, θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Πέμπτη (22/8) στα γραφεία της διοργανώτριας αρχής.
  • Εθνική Ανδρών: Φεύγει για Κίνα χωρίς ΣλούκαΑύριο αναχωρεί η αποστολή της Εθνικής για την Κίνα και το Παγκόσμιο Κύπελλο.
  •  Δυσοίωνο και για Γ Εθνική στον ΗρακλήΤο διοικητικό συμβούλιο του Ιδρυτικού Σωματείου θα πραγματοποιήσει σύσκεψη, με αντικείμενο τη συμμετοχή του «κυανόλευκου» φορέα στην επόμενη μέρα του ποδοσφαιρικού Τμήματος.
  • Πήρε τον Περέα από την Πόρτο ο ΠαναθηναϊκόςΤον 19χρονο Κολομβιανό επιθετικό, Χουάν Χοσέ Περέα, έκανε δικό του ο Παναθηναϊκός.

 

 

 

 

 

 

Η Γιουβέντους πούλησε 520.000 φανέλες Ρονάλντο σε μία μέρα!

από vagelis kond
Η Γιουβέντους πούλησε 520.000 φανέλες Ρονάλντο σε μία μέρα!

Η Γιουβέντους έβαλε στα ταμεία της ήδη μέσα σε ένα 24ωρο τα μισά χρήματα από τη μεταγραφή του Κριστιάνο Ρονάλντο, μόνο από πωλήσεις της φανέλας του!

Κριστιάνο Ρονάλντο ανήκει στη Γιουβέντους από την Τρίτη και οι «μπιανκονέρι» έχουν αρχίσει ήδη την απόσβεση αυτής της σπουδαίας αλλά και κοστοβόρας μεταγραφής. Σύμφωνα με την ενημέρωση της ιταλικής ομάδας στο Χρηματιστήριο του Μιλάνου όπου είναι εισηγμένη, το κόστος της μεταγραφής αναμένεται να φτάσει τα 100.000.000 ευρώ συν 17.000.000 ευρώ με τη μορφή μπόνους. Σε συνδυασμό με τα 30.000.000 ευρώ καθαρά με τα οποία θα αμείβεται ετησίως ο Πορτογάλος επιθετικός, ο σύλλογος χρειάζεται μεγάλη οικονομική ενίσχυση για να υποστηρίξει αυτήν τη μεταγραφή.
Μέχρι να βάλει μία χείρα βοηθείας η «FIAT» (η οποία επίσης ανήκει στην οικογένεια Ανιέλι), παρά τις έντονες αντιδράσεις από τους εργαζομένους της, οι ίδιοι οι φίλοι της Γιουβέντους… έβαλαν πλάτη με τον τρόπο τους.

54.000.000 ΕΥΡΩ ΣΕ 24 ΩΡΕΣ

Οι φανέλες με το όνομα του 33χρονου διεθνή επιθετικού και τον αριθμό 7 στην πλάτη άρχισαν να τυπώνονται και να τίθενται σε κυκλοφορία από την Τετάρτη και μέσα σε μία ημέρα είχαν γίνει κυριολεκτικά ανάρπαστες.

Παρότι οι τιμές τους είναι αυξημένες, αφού η κλασική εμφάνιση κοστίζει 104 ευρώ και η πιστή ρέπλικα 144,90 ευρώ, οι φίλοι των «μπιανκονέρι» δεν δίστασαν να σχηματίσουν τεράστιες ουρές στις μπουτίκ του συλλόγου αλλά και στα καταστήματα της «Adidas» για να προμηθευτούν τη φανέλα του Ρονάλντο.

Τα νούμερα είναι τρομακτικά: το κατάστημα της «γηραιάς κυρίας» στο Μιλάνο πούλησε 600 τεμάχια από τις 10 το πρωί μέχρι τις 20:00 το βράδυ που ήταν ανοικτό. Συνολικά, όλα τα καταστήματα που είχαν στην κατοχή τους επίσημες εμφανίσεις του νικητή της «Χρυσής Μπάλας» διέθεσαν 20.000 τεμάχια μόνο στην πρώτη μέρα κυκλοφορίας.
Σε αυτά προστίθεται και το εξωπραγματικό νούμερο των διαδικτυακών πωλήσεων, που ανέρχεται σε 500.000 κομμάτια, με συνέπεια η Γιουβέντους να βάλει στα ταμεία της περίπου 54.000.000 ευρώ μόνο στις πρώτες 24 ώρες από τη διάθεση εμφανίσεων του Πορτογάλου! «Οι εκτιμήσεις μας είναι συντηρητικές, γιατί τα πρώτα νούμερα, που δεν είναι επίσημα, κάνουν λόγο για 7.000.000 αιτήσεις μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της Γιουβέντους. Και δεδομένης της προώθησης μέσω των media σε όλον τον κόσμο, είναι βέβαιο ότι το τελικό ποσό μπορεί να φτάσει σε πολύ μεγαλύτερα ύψη», αναφέρει η οικονομική εφημερίδα «Il Sole 24 Ore» στο ρεπορτάζ της.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ

Βέβαια, η πραγματικότητα είναι κάπως διαφορετική. Οι σύλλογοι δεν κρατούν το πλήρες ποσό που μπαίνει στα ταμεία τους από τις φανέλες. Η πώληση μιας εμφάνισης προϋποθέτει και την κάλυψη όλων των πλευρών που έχουν οικονομικά δικαιώματα επί των εμπορικών χρήσεων του brand του παίκτη. Εν προκειμένω, αυτές είναι ο ίδιος ο Ρονάλντο, η σχετική αθλητική εταιρία ένδυσης και μπορεί να υπάρξει κι άλλη πλευρά που να αξιώνει μέρος των χρημάτων.

Ένας παίκτης που έφυγε από τη Γιουβέντους πριν από δύο καλοκαίρια για να γίνει τότε η πιο ακριβή μεταγραφή του ποδοσφαίρου περίπου στο ίδιο ποσό με τον Ρονάλντο, ο Πολ Πογκμπά, διέθεσε φανέλες που κοστολογούνταν 217.000.000 ευρώ μόλις στις πρώτες τρεις εβδομάδες από τη μετακίνησή του στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
Παρ’ όλα αυτά, οι «κόκκινοι διάβολοι» φέρονται να καρπώθηκαν μόλις 20% του ποσού, εξαιτίας των συμφωνιών που αφορούσαν τα δικαιώματα χρήσης του brand Πογκμπά, με συνέπεια να αποδεικνύεται ότι οι φανέλες των αστέρων δεν βγάζουν τα χρήματα των μεταγραφών τους.