ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • Στον Κέιν το «Χρυσό Παπούτσι»Ο Χάρι Κέιν αναδείχθηκε πρώτος σκόρερ του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Ρωσίας.
  • Στον Μόντριτς η χρυσή μπάλα!Ο Λούκα Μόντριτς αναδείχθηκε κορυφαίος ποδοσφαιριστής του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Ρωσίας, που ολοκληρώθηκε σήμερα στη Μόσχα.
  • Άνοιξε η πόρτα της εξόδου για τη Δόξα ΚρανούλαςΤελικά η άπνοια που επικρατούσε στην Κρανούλα, πάει να εξελιχθεί σε θύελλα αφού ήδη έχουν αποχωρήσει τέσσερις ποδοσφαιριστές (με τις πληροφορίες να λένε ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι) και ένας παράγοντας.
  • Τα όρια ηλικίας και οι νέοι κανονισμοί των πρωταθλημάτων ΥποδομώνΝέα μορφή θα έχουν τα πρωταθλήματα υποδομής στην αγωνιστική περίοδο 2018-2019 τα οποία διοργανώνουν οι Ενώσεις Ποδοσφαιρικών Σωματείων της χώρας.
  • «Καλύτερα από πέρυσι»Ο Μανώλης Στεφανάκος μίλησε για τη μεταγραφή του στον Καραϊσκάκη Άρτας.
  • Τριπλό μεταγραφικό χτύπημα από το Σούλι ΠαραμυθιάςΟύτε μία, ούτε δύο αλλά τρείς συνολικά μεταγραφές ανακοίνωσε το Σάββατο (15/7) το Σούλι Παραμυθιάς.
  • Προσφυγή κατά Κέρκυρας ο ΜπαλάφαςΟι Αρτυματάς, Μπαλάφας έχουν κινηθεί νομικά σε βάρος της Κέρκυρας.
  • Η επιστροφή του «Νόλε»: «Βασιλιάς» του Γουίμπλεντον ο Τζόκοβιτς! Ο Νόβακ Τζόκοβιτς επέστρεψε εμφατικά στο προσκήνιο.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Formula 1: Αυτές είναι οι αλλαγές που εγκρίθηκαν για το 2019

από vagelis kond
Formula 1: Αυτές είναι οι αλλαγές που εγκρίθηκαν για το 2019

Η Formula 1 ανακοίνωσε αλλαγές στους κανονισμούς ενόψει της σεζόν του 2019, οι οποίες στοχεύουν στο να κάνουν ευκολότερες τις προσπεράσεις.

Οι τροποποιήσεις που θα γίνουν στα μονοθέσια βασίστηκαν σε έρευνα που είχε ως στόχο την εξεύρεση τρόπων, προκειμένου να γίνει πιο εύκολο για ένα αυτοκίνητο να ακολουθεί πολύ κοντά ένα άλλο. «Αυτές οι μελέτες έδειξαν την ισχυρή πιθανότητα θετικού αντίκτυπου στον αγώνα και τις προσπεράσεις εντός της Formula 1 και έχουν πλέον επικυρωθεί για εφαρμογή το 2019» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Οι αλλαγές αυτές είναι:

- Μια απλουστευμένη εμπρός πτέρυγα με μεγαλύτερη έκταση και μικρότερη δυνατότητα ο αέρας να διαχέεται εκτός των μπροστινών τροχών, δηλαδή περισσότερος αέρας θα κατευθύνεται προς τη μέσα μεριά τους.

- Απλουστευμένοι αγωγοί φρένων χωρίς μικρά πτερύγια.

- Μια πλατύτερη και βαθύτερη πίσω πτέρυγα.

Οι αλλαγές αυτές προήλθαν από έρευνα που ανέλαβαν η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) και η Φόρμουλα Ένα, με στόχο μεγαλύτερες τροποποιήσεις στους κανονισμούς για το 2021, όπου προγραμματίζεται σημαντική αναθεώρησή τους σε τεχνικό, αθλητικό και οικονομικό επίπεδο.